  • Data: 2019-07-12 22:49:44
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Kolega przytacza tu jakieś średniowieczne koncepty. Machanie
    > (jakiekolwiek) jest złe, bo męczy - dalej patrzeć nie należy. Teraz
    > ludzie leniwe, lubią posiedzieć sobie w zamkniętym kartonie, zaciągając
    > się tlenem z grzanej rurki. A żeby nie roztyć się zanadto skoczą raz w
    > tygodniu SUVem na siłownię.
    >
    > Ja co prawda grzeję się własnoręcznie porąbanym drewnem, siano dla owiec
    > koszę kosą a moje dzieci aby doznać basenu muszą wsiąść w autobus - ale
    > ja głupi, uwsteczniony człowiek jestem. W moim przypadku żadne leczenie
> [...]

    Nie, dla mnie też szans nie ma, jestem jednostką straconą. Nic mi nie
    pozostało, jak tylko robić sobie jajca z wyznawców Kościoła Pumpy Ciepła.
    Jasne, że gdybym miał dom nad rozlewiskiem, czy innym jeziorem, sam bym
    pompował aż miło. Ale tu gdzie dom mam, nie ma takiej opcji, więc nie
    ma sprawy. Na szczęście mam inne możliwości grzania, bardziej przyjazne
    środowisku. Może nie tak bardzo jak to z siekierką, ale dobre i to.

    Jarek

    --
    Że kiedy mnie cizio traktuje jak ścierkę
    I szczerą nienawiść ma w oku