  • Data: 2019-07-12 22:52:38
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > A na dachu nie da rady zrobić tego basenu?

    Da radę. Właśnie żem sobie przypomniał, że wśród mych niehomogenicznych
    znajomych jest też taki, co i temu zadaniu musi sprostać. Dwa sąsiednie
    domy mają baseny na dachach, więc nie można być gorszym. Doskonale to
    rozumiem, bo domy budowane na handel. Inna rzecz, że klimat sprzyjający.
    Taki dachowy basen musi dobrze bronić przed żarem słońca. Zajrzałem teraz
    w gugiel -- ma świeżą fotkę sprzed miesiąca. Coś dziać się rozpoczyna.
    Gdy się skończy, trzeba będzie wsiąść w automobil, pojechać się wypluskać.
    Zanim się sprzeda.

    Jarek

    --
    Tam nie błyszczą pyszne gmachy,