  • 11. Data: 2011-07-01 10:01:07
    Temat: Re: Okna Dachowe
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    news:op.vxxkm0ed1cvm6g@lap...
    >Wg mnie nie powinny być w sypialni, jak pada deszcz albo grad to sie
    >spać nie da.

    Kwestia gustu -ja uwielbiam słuchać deszczu :)

    b.

  • 12. Data: 2011-07-01 12:53:05
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 12:01:07 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kwestia gustu -ja uwielbiam słuchać deszczu :)
    Szczególnie jak 'wali' dużymi kroplami jak ostatnio,
    dzieci spać nie mogą, bo mają takie okno w swoim pokoju.
    Całe szczęście ja w sypialni mam zwykłe okna.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2011-07-01 13:52:09
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    >Szczególnie jak 'wali' dużymi kroplami jak ostatnio,
    >dzieci spać nie mogą, bo mają takie okno w swoim pokoju.
    >Całe szczęście ja w sypialni mam zwykłe okna.

    chesz mnie przekonać ze mam złe upodobania? :-)

    b.

  • 14. Data: 2011-07-01 14:53:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 15:52:09 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > chesz mnie przekonać ze mam złe upodobania? :-)
    Wystarczy że wiem jakie ma moja rodzina, lubi ciszę,
    a okna dachowe jej raczej nie sprzyjają.
    Dobrze że sie na blachę na dachu nie dałem namówić,
    jak gradem wali to dach sąsiada słyszę z 300m,
    właśnie wczoraj tak było, stałem przed garażem :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2011-07-01 15:12:06
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    >Dobrze że sie na blachę na dachu nie dałem namówić,
    >jak gradem wali to dach sąsiada słyszę z 300m,
    >właśnie wczoraj tak było, stałem przed garażem :)

    tyle ze jesli on ma prawidłowo zrobiony dom to on tego nie słyszał a ty i owszem :-)
    Jakies mity o tym hałasie od blachy krążą. U mnie jest blacha i jesli wejscie na
    strych jest zamkniete to nic w domu nie słychac.

    b.

  • 16. Data: 2011-07-01 16:20:29
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 17:12:06 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > i owszem :-) Jakies mity o tym hałasie od blachy krążą. U mnie jest
    > blacha i jesli wejscie na strych jest zamkniete to nic w domu nie
    Mity jak mity, wełna ma ograniczoną izolacyjność akustyczną.
    Ale okna są gorsze :) bo ich nie zaizolujesz.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2011-07-01 16:24:05
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > Ale okna są gorsze :) bo ich nie zaizolujesz.
    > -
    Mają też zaletę :-))).
    Jak zaczyna padać, to od razu o tym wiesz, w przeciwieństwie do okien
    pionowych.

    pozdr
    Robert G.

  • 18. Data: 2011-07-02 08:49:04
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Wg mnie nie powinny być w sypialni, jak pada deszcz albo grad to sie
    > spać nie da.

    markizy zewnętrzne... nie tylko ochraniają przed słońcem o niebo
    lepiej niż wewnętrzne rolety, ale też wyciszają padający deszcz...

    pozdrawiam
    s_13

  • 19. Data: 2011-07-02 11:25:33
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.07.2011 16:53, janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > jak gradem wali to dach sąsiada słyszę z 300m,
    > właśnie wczoraj tak było, stałem przed garażem :)

    U mnie najlepsze spanie bylo w przyczepie kempingowej, gdzie kazdy
    deszcz slychac bardzo wyraznie :) Ostatnio mialem namiastke tego w
    naszym zeszlym domu - kiepsko zaizolowany dach. Waktualnym nie stuka ;(

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 20. Data: 2011-07-02 20:20:06
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-07-2011 o 10:49:04 s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > markizy zewnętrzne... nie tylko ochraniają przed słońcem o niebo
    > lepiej niż wewnętrzne rolety, ale też wyciszają padający deszcz...
    Ooo to jest myśl, trzeba się będzie rozejrzeć, dzięki za info.

    --
    Pozdr
    JanuszK