  • 1. Data: 2011-06-30 06:28:34
    Temat: Okna Dachowe
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    Drodzy forumowicze co proponujecie ze swojego doswiadczenia czasowego po
    zakupie/montazu oknien dachowych, plastiki, drewno?

  • 2. Data: 2011-06-30 13:28:01
    Temat: Re: Okna Dachowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik georgemalpa napisał:
    > Drodzy forumowicze co proponujecie ze swojego doswiadczenia czasowego po
    > zakupie/montazu oknien dachowych, plastiki, drewno?

    Faktro...
    Mam i są ok. - drewniane.

    pozdr.
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-06-30 13:45:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Faktro...
    > Mam i są ok. - drewniane.

    Potwierdzam. Fakro sa bardzo ok. I maja klamke na dole a nie jak veluxy na
    górze

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-06-30 14:37:03
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    W dniu 2011-06-30 15:28, robercik-us pisze:

    > Faktro...
    > Mam i są ok. - drewniane.
    >
    > pozdr.
    > Robert G.

    No wlasnie a co sadzicie o plastikach na okna dachowe, widzialem ze
    teraz wypuscil takie dobroplast, ciekawe jak to sie bedzie sprawowac.
    Mieszkam teraz w bloku tez na poddaszu i mam fakro, po 5 latach urwala
    mi sie klamka, teraz po 8 okno strasznie sie luszczy i jest nieszczelne
    wieje zima na maxa. Inna sprawa ze to blok sprzedawany przez dewlopera i
    tutaj pewnie dawali najtansze fakro.

  • 5. Data: 2011-06-30 15:00:05
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "georgemalpa" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie a co sadzicie o plastikach na okna dachowe, widzialem ze
    > teraz wypuscil takie dobroplast, ciekawe jak to sie bedzie sprawowac.

    dobroplast jast najtańszą firmą w kraju - i ma najchudsze materiały. Ja omijam z
    daleka :)

    b.

  • 6. Data: 2011-06-30 17:44:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:iuhtl1$phs$1@news.onet.pl...

    > Potwierdzam. Fakro sa bardzo ok. I maja klamke na dole a nie jak
    > veluxy na górze

    i mają dobry serwis

    pekła mi szyba, teelfon do serwisu podałem numer okna z plakietki i za
    tydzień serwis z szyba był w domu.

  • 7. Data: 2011-07-01 02:12:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "georgemalpa" <r...@w...pl> wrote in message
    > Drodzy forumowicze co proponujecie ze swojego doswiadczenia czasowego po
    > zakupie/montazu oknien dachowych, plastiki, drewno?

    W ogóle nie montować. Unikać okien dachowych jak ognia.

  • 8. Data: 2011-07-01 06:27:45
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    > W ogóle nie montować. Unikać okien dachowych jak ognia.

    No to jest ciekawa opinia, tylko prosze o uzasadnienie. Rozumiem ze tak
    czy siak predzej czy pozniej z kazdym oknem dachowym sa problemy?

  • 9. Data: 2011-07-01 07:45:05
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik georgemalpa napisał:

    > No to jest ciekawa opinia, tylko prosze o uzasadnienie. Rozumiem ze tak
    > czy siak predzej czy pozniej z kazdym oknem dachowym sa problemy?

    Kiki przesadza trochę...
    Ja też nie jestem zwolennikiem okien dachowych, ale jak mus to mus...
    Ot po prostu mniejsze zło :-))). Lepiej mieć w pomieszczeniu okno
    dachowe, niż mieć absolutną ciemność. Mam jeden taki pokoik, gdzie nie
    dało się zrobić okna ściennego, zatem mam dwa dachowe - zachwycony takim
    układem nie jestem, ale i jakichś znaczących problemów nie sprawiają -
    nie przeciekają, nie wieje z nich, nic szczególnego się nie dzieje, dają
    dużo światła. Jedyny mały mankament to skraplanie się pary wodnej na
    wywietrzniku zimą.

    Mam natomiast jedno nad klatką schodową i uważam, że taki układ jest
    rewelacyjny - doskonale doświetla schody - wprawdzie ciężko tam wejść i
    je otworzyć/zamknąć, ale nie ma potrzeby przy nim manipulować - brudzić
    się też nie brudzi - blisko rok już jest wprawione i szczególnych
    zabrudzeń nie widać mimo, że jest przy kominie - czysta okolica :-).

    Okna dachowe nie są tragedią, ale szczytem osiągnięć też nie... Celowo
    wybierałem projekt, który miał minimum takich okien.

    pozdrawiam
    Robert G

  • 10. Data: 2011-07-01 08:02:50
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 08:27:45 georgemalpa <r...@w...pl> napisał(a):

    > No to jest ciekawa opinia, tylko prosze o uzasadnienie. Rozumiem ze tak
    > czy siak predzej czy pozniej z kazdym oknem dachowym sa problemy?
    Wg mnie nie powinny być w sypialni, jak pada deszcz albo grad to sie
    spać nie da.

    --
    Pozdr
    JanuszK