  • Data: 2010-04-19 16:42:27
    Temat: Re: Okna na wymiar
    Od: Bibi <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Kwi, 22:36, "adam" <a...@g...pl> wrote:
> [...]

    Generalnie to pewnie zależy od pory roku, promocji, i innych tego typu
    rzeczy. Ale co do standardów, to standardowe wymiary okien, o które ci
    chodzi to 146,5x143,5 i 176,5x143,5. Generalnie większość producentów
    dopuszcza odchyłki kilkucentymetrowe od tych wymiarów i podciąga je
    jeszcze pod typowe. Ale to już musisz dopytać u konkretnego dostawcy.