  • 1. Data: 2010-04-18 17:37:46
    Temat: Okna na wymiar
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Zastanawiam sie, czy bedzie znaczna roznica w cenie okna zamawianego na wymiar
    szer 170 x wys 150cm, od katalogowych 150x150, czy 180x150. Mam zamiar rowniez
    troche zwiekszyc niektore okna wzgledem tego co jest w projekcie.
    Zamiast 150x150 dac wlasnie 170x150; zamiast 120x150 dac 150x150. Narysowalem to
    sobie na rzutach i wyglada znosnie. Cel to jak najwiecej swiatla w pokojach. Czy
    sa jakies przeciwskazania? Licze na to, ze przy odbiorze to przejdzie.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2010-04-18 18:07:37
    Temat: Re: Okna na wymiar
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    > pokojach. Czy
    > sa jakies przeciwskazania? Licze na to, ze przy odbiorze to przejdzie.

    Z tego, co zdążyłem sie wstępnie zorientować, to cena okien raczej nie
    jest zależna od tego, czy są to 'standardowe', czy nie, bo nie ma
    standaryzacji. Bierzesz gościa, mierzy i wycenia po swojemu,

    Jeżeli chodzi natomiast o to, czy przejdzie taka zmiana, czy nie, to już
    decyzja kierbuda i to on powinien Ci zatwierdzić tego typu modyfikacje i
    wpisać do DB.

    Na projekcie też, zdaje się, to on powinien takie zmiany nanieść.

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-04-18 19:55:00
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szer 170 x wys 150cm, od katalogowych 150x150, czy 180x150. Mam zamiar rowniez
    > troche zwiekszyc niektore okna wzgledem tego co jest w projekcie.

    Okna nietypowe najczęściej wycenia się jak następne okno typowe. Czyli twoje 170x150
    jak 180x150.

  • 4. Data: 2010-04-18 20:20:47
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hqfg1h$dde$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > pokojach. Czy
    > sa jakies przeciwskazania? Licze na to, ze przy odbiorze to przejdzie.

    Są producenci, którzy nie mają wcale w ofercie okien typowych.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2010-04-18 20:30:03
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

> [...]
    > pokojach. Czy
    > sa jakies przeciwskazania? Licze na to, ze przy odbiorze to przejdzie.

    Jak nie będzesz kupował MS Okna to nie tak dużo. Jak mi mierzyli i kilka
    otworów "wyszło" nietypowych to podoliczali po 50-70 zł za okno.Iestety
    zdecydowałem się na MS okna, doliczyli dużo więcej, ale po podpisaniu
    wstępnej umowy, ale już mi się nie chciało walczyć. Z okami popełniłem bład
    szkoda gadać.

    Przyglądaj się okuciom. Stopniowany uchył w MS to jakaś porażka. W bloku mam
    okna "krzak" i stopniowany uchy jest jakieś 3 ligi lepszy/pewniejszy.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 6. Data: 2010-04-18 20:36:05
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > zamiar rowniez
    > troche zwiekszyc niektore okna wzgledem tego co jest w projekcie.

    Zależy od firmy, niektóre mają swoje typoszeregi i wtedy typowe są
    tańsze, inne robią wszystkie indywidualnie i wtedy cena zależy tylko
    od wymiaru. Musisz sprawdzić kilka firm i poprosić o wycenę różnych
    wariantów.
    Adam

  • 7. Data: 2010-04-19 16:42:27
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    On 18 Kwi, 22:36, "adam" <a...@g...pl> wrote:
> [...]

    Generalnie to pewnie zależy od pory roku, promocji, i innych tego typu
    rzeczy. Ale co do standardów, to standardowe wymiary okien, o które ci
    chodzi to 146,5x143,5 i 176,5x143,5. Generalnie większość producentów
    dopuszcza odchyłki kilkucentymetrowe od tych wymiarów i podciąga je
    jeszcze pod typowe. Ale to już musisz dopytać u konkretnego dostawcy.