  • Data: 2012-12-06 11:32:18
    Temat: Re: Okna trzyszybowe
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50bfa40e$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    Witam,

    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:
    >
    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?

    Moze ja skorzystam i podłącze sie do wątku ;-)))

    Moze ktos lapotologicznie wyjasni jak wyregulowac okna
    tak zeby:
    - tlumily halas z zewnatrz
    - byly szczelne na wysokosci i na dole - z balkonowymi mam problem.

    Generalnie nie mam pojecia jak to sie reguluje, okucia Maco.

    Tzn. podobno marudze i ze tak ma byc, ale wg mnie okna
    wymagajac lepszej regulacji.

    pozdrawiam
    Adams