    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Date: Sun, 6 Jun 2010 21:17:57 +0200

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie wiem. leci po papie jak topnieje śnieg. Wylałem 2 wiadra wody z
    > tego skosu po zrobieniu dziurki. Sikało na pół metra. Musi lecieć po
    > papie chociaż śladu nie ma.
    > Tam przy oknie nie ma też styropianu między betonem okna i deskami z
    > boku. Po prawej od veluxa jest okno normalne. Tam będę ocieplał i
    > chyba wytnę deski żeby zrobić miejsce na styropian.
    >
    > Ale co do veluxa. Czemu on ma być tak wysoko ponad dach ? Tego nie da
    > się ocieplić.

    ale to jest standard tak montuje sie okna połaciowe czy fakro czy veluxy czy
    inne.

    papę nad oknem powinieneś wywinąc do góry imho tak aby raczej woda tam się
    nie wylewała. a okno się ociepla albo specjalnym kołnierzem ocieplającycm
    albo oklejając je styropianem (raczej XPSem bo odporny na ciepło oraz ma
    lepsze parametry cieplne).

    ten kołnież ocieplający ma chyab też jakiś rękaw z folli która ma nawązac do
    papy która jest na deskach czy na łatach.