    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Określenie kosztu sufitu podwieszanego
    Date: Tue, 1 Dec 2009 03:05:29 -0800 (PST)

    I tu jest cały bol nieznajacych sie. Skad mam wiedziec co musi byc
    zrobione a czego mozna nie zrobic? Dyletant najczescie widzi w
    wyobrazni efekt koncowy co nie koniecznie przeklada sie na zakres prac
    ustalownych.
    kiedys gosc wymienial mi drzwi i cene podal za wymiane drzwi ale ze
    trzeba oscieznice doliczyc to juz dowiedzialem sie pozniej (chociaz
    mogl zostawic stara ale jak to by wygladalo). To ze przy okazji musial
    naruszyc plytki to wyszlo tez po fakcie i ze trzeba je bylo zrobic
    dowiedzialem sie kiedy juz wszystko bylo rozwalone i jeszcze kilka
    takich kwiatkow.
    Nie znalem sie moze nie kosztowalo to drozej niz powinno ale cena
    wyjsciowa byla nieproporcjonalna do koncowej.

    Pozdrawiam
    Dy