  • 31. Data: 2014-02-21 09:23:56
    Temat: Re: Ościeżnice drzwi antywłamaniowych - cienka blacha?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 07:39:53 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Chcesz błysnąć - napisz coś konkretnego.
    Czytam Twoje posty i nie za bardzo wiem o co Tobie chodzi?
    Napisz może konkretnie jakich konkretów oczekujesz?

  • 32. Data: 2014-02-21 10:23:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-21 09:23, Kris pisze:
    > Czytam Twoje posty i nie za bardzo wiem o co Tobie chodzi?
    > Napisz może konkretnie jakich konkretów oczekujesz?

    Przykro mi, że udzielasz się w tym wątku nie wiedząc, o co w nim chodzi.
    Zaczęło się od cienkiej blachy ościeżnic.
    Później wątek poszedł w stronę udowadniania, że cienka blacha jest ok,
    bo i tak złodziej wejdzie ścianą (ostatecznie oknem).

    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    --
    MN

  • 33. Data: 2014-02-21 10:32:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 10:23:28 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Przykro mi, że udzielasz się w tym wątku nie wiedząc, o co w nim chodzi.
    Czytaj ze zrozumieniem. O co chodzi w wątku to rozumiem, nie rozumiem o co tobie
    chodzi.
    > Zaczęło się od cienkiej blachy ościeżnic.
    Pytałeś czy taka blacha wystarczy aby powstrzymać złodzieja i dostałeś odpowiedzi że
    wystarczy bo złodziej i tak nie będzie próbował jej forsować.
    Pytałeś o drzwi to dostałeś odpowiedzi żebyś kupił takie jakie Tobie odpowiadają
    niespecjalnie przejmując się ich funkcją "antywłamaniowa" bo to praktycznie bez
    znaczenia.
    > Później wątek poszedł w stronę udowadniania, że cienka blacha jest ok,
    > bo i tak złodziej wejdzie ścianą (ostatecznie oknem).
    Bo tak jest
    > Czegoś jeszcze nie rozumiesz?
    Prawdę mówiąc nie bardzo rozumię o co Tobie chodzi bo ludziska Tobie tłumaczą a Ty
    piszesz że popierają złodziei(czy jakoś tak) albo że piszą truizmy i cwaniaczą.

  • 34. Data: 2014-02-21 11:03:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-21 10:32, Kris wrote:
    > Prawdę mówiąc nie bardzo rozumię o co Tobie chodzi [...]

    Zasada konsekwencji. Gość zaprojektował sobie najlepszy w tym matriksie
    dom i przecież to nie może być tak, że to On się myli ;-)

    Piotrek

  • 35. Data: 2014-02-21 23:20:51
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Ktoś, komu się wydaje, że zainstalował drzwi antywłamaniowe, których nie
    > da się sforsować jest w wielkim błędzie.

    Bankowe drzwi skarbcowe da się przeciąć lancą tlenową. Potrzeba kilku -
    kilkunastu ciężarówek z butlami sprężonego tlenu i kilkunastu godzin
    pracy. Jak się zamek w drzwiach skarbcowych popsuje to bank taka akcję
    spokojnie zamówi, sfinansuje i przeprowadzi. Skryte, niezauważone przez
    nikogo przeprowadzenie podobnej akcji przez włamywaczy jest równie
    możliwe jak wygrywanie szóstek w totka przez rok pod rząd. Zanim się
    punktowo przebiją na drugą stronę drzwi to wszystkie służby
    bezpieczeństwa będą mieli na karku.

    --
    Darek

  • 36. Data: 2014-02-21 23:25:59
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    > Jesteś kolejną osobą, która z mądrą miną pisze truizmy i uważa się za
    > cwaniaka.
    >
    > Chcesz błysnąć - napisz coś konkretnego.

    Konkretnego? Chciałbyś!

    Z konkretów - plastikowy model mechanicznego zamka szyfrowego otwierałem
    w wieku lat siedmiu. Pięciozapadkowy zamek Yale śrubokrętem i igła
    groszową otwierałem w wieku lat dwunastu. Od ładnych paru lat w
    zabezpieczenia techniczne się bawię zawodowo - mam podać numer licencji?

    A jak te zamki jako siedmio- i dwunastolatek otwierałem to jest moja
    słodka tajemnica. Nie ułatwię ci roboty.

    --
    Darek

  • 37. Data: 2014-02-22 16:54:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.02.2014 o 23:20 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> pisze:

> [...]
    > nikogo przeprowadzenie podobnej akcji przez włamywaczy jest równie
    > możliwe jak wygrywanie szóstek w totka przez rok pod rząd.
    Eee tam, robi się akcję jak chyba w szklanej pułapce III tej z bankiem :)

    Zanim się
    > punktowo przebiją na drugą stronę drzwi to wszystkie służby
    > bezpieczeństwa będą mieli na karku.
    Służby można zająć czym innym :)

    --

    Pozdr