  • Data: 2012-12-27 14:18:50
    Temat: Re: Oświetlenie choinkowe. Jakie?
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50db4fb8$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...
    > Od lat męczy mnie ten sam problem: sprawne lampki po spakowaniu i
    > rozpakowaniu przed następnymi świętami za rok już nie działają.
    > U babci lampki z PRL wykonane w kształcie gwiazdek z kolorowego
    > polistyrenu z oprawkami na gwint działają do dzisiaj.

    Kupuj wiec porzadne lampki jak Twoja babcia.

    W PRL-u lampki choinkowe potrafily wykonczyc
    najwiekszych twardzieli.
    Jedną z pierwszych oznak zmiany czasów byly jeansy,
    magnetofon kasetowy i nowe lampki choinkowe z
    melodyjkami ktorych nie dalo sie wylaczyc
    zas stare lampki lądowaly w smieciach
    bez jakiegos wiekszego sentymentu :D

    pozdrawiam
    Adams