    Date: Fri, 21 Mar 2014 20:36:34 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    <lg2fak$nd6$1@news.dialog.net.pl> <lg6db7$li$1@node1.news.atman.pl>
    <lg6e77$1pg$1@node1.news.atman.pl> <lg6fjn$38l$1@node1.news.atman.pl>
    <lg6gp4$4hp$1@node1.news.atman.pl> <lg6ibb$6e1$1@node1.news.atman.pl>
    <lg70r0$mk3$1@node1.news.atman.pl> <lg7q9j$9o5$1@news.dialog.net.pl>
    <lg91ih$v07$1@node2.news.atman.pl> <lg98ki$vhu$1@news.dialog.net.pl>
    <lg9dj3$atk$1@node2.news.atman.pl>
    <532875e3$0$2234$65785112@news.neostrada.pl> <op.xcyl1iu7n0u1o8@moj>
    <5...@g...com>
    <op.xczl7arxn0u1o8@moj> <532a1b36$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <op.xc0jfk1cn0u1o8@moj> <532b520f$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <op.xc228pgdn0u1o8@moj>

    W dniu 2014-03-21 19:06, janusz_k pisze:

    > Chyba o sobie piszesz, przeczytaj jeszcze raz swoje odpowiedzi, ja
    > pisałem o meritum a ty robiłeś osobiste wycieczki pod moim adresem.
    > Za stary jestem aby z tobą dalej dyskutować, mam głęboko w d..e ciebie
    > i twoje poglądy, nie jesteś partnerem do dyskusji, brak argumentów
    > nadrabiasz chamstwem, ale teraz to normalne wśród gimbazy.

    Masz rację, że nie jesteśmy partnerami do dyskusji.
    Ja bynajmniej nie zacząłem tej dyskusji pomiędzy nami od słów "Pleciesz
    jak potłuczony..." mając jedynie na celu zdyskredytować i poniżyć oponenta.
    Co do meritum to najpierw się dowiedz co to słowo oznacza, bo z całą
    pewnością zwrot "Pleciesz jak potłuczony..." nie ma nic wspólnego z
    meritum tej dyskusji, a jest tylko przejawem twojego chamstwa i braku
    wychowania.
    Niestety nie należę do osób, które uderzone w twarz, nadstawiają drugi
    policzek, lecz do osób, które oddają z podwójną siłą. Dlatego też
    dostałeś to na co sobie zasłużyłeś.
    Ponadto o elektryce nie masz najmniejszego pojęcia, a twoje porady są
    błędne i szkodliwe.