  • Data: 2021-05-08 21:59:45
    Temat: Re: Oświetlenie strychu i garażu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jacek napisał:

    > U mnie oświetlenie tarasu, gdzie się świeci średnio godzinę
    > na tydzień było najpierw na żarówki, potem na świetlówki
    > energooszczędne, potem na LEDy a potem znowu na żarówki.
    > Świetlówki nie wytrzymywały zimy i miały długi czas osiągania
    > pełnej jasności. LEDy też po pierwszej zimie padały.

    Nie żebym chciał kwestionować czyjeś obserwacje, chodzi mi
    o dorzucenie własnych. U mie zewnętrzne ledy świecą już od
    dobrych kilku lat (i zim). Nie mają ochoty padać. Nie wiem
    czym wyjaśnić różnicę.

    Jarek

    --
    O świetliku sąd powstał nie wiem skąd | I wnet rozwiązał łamigłówkę
    Że on gaśnie gdy wyłączyć prąd | Świetlik bez prądu świecił też