    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Osy
    Date: Wed, 9 May 2012 11:00:03 +0000 (UTC)

    Pani Basia napisała:

    > U nas osy mieszkają w garażu pod sufitem, mają tam co roku kilka kul.
    > Nie są agresywne, ale i nie ma małych dzieci, mają spokój. Poruszone
    > mogą być wojownicze, kiedyś niechcący ruszyłam gniazdo w krzaku tarniny,
    > zaatakowały mnie całą błyskawiczną bandą.
    > Radziłabym usunąć.

    Nawet nie trzeba ruszać samego gniazda, czasem wystarczą im drgania.
    Moje osy napadły kiedyś pana majstra, który dokonywł jakiejś precyzyjnej
    operacji młotkiem. Wystawiły przeciwko niemu chyba stuosią armię. Jedna
    dziabnęła go w szyję. Tak spuchł, że trzeba było w te pędy jechać do
    szpitala.

    Jarek

    --
    -- Oni mogą panu majstrowi skoczyć.