    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC vs GZ50
    Date: Fri, 6 Nov 2009 14:41:08 +0100

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:hd14mn$gu7$1@news.interia.pl...
    > Ps. Znam już kilka domów ogrzewanych prądem w nocnej taryfie i z rachunków
    > wynika, że to była dobra decyzja. Oczywiście to ma sens tylko przy małych
    > domach. Bo przy dużych domach koszt początkowy pozostaje ten sam ale roczne
    > zużycie rośnie i zaczyna się opłacać gaz.

    A mnie prąd w II taryfie nie interesuje ponieważ wtedy gdy wracają wszyscy do
    domu czyli o 16 wymagamy aby było ciepło i przytulnie. Wtedy cos się gotuje,
    pichci
    korzysta z łazienki. Czyli że należało by grzac w I taryfie gdyż zarówno
    akumulacja jak i 2 godziny II taryfy w południe nie są wystarczające do
    utrzymania tego komfortu.
    Owszem można zwiększyć PC i zrobic spory zbiornik akumulacyjny ale przecież to
    są koszty.

    Marek