    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 8 Sep 2020 19:01:11 +0200

    Sun, 6 Sep 2020 10:57:50 +0200, Myjk

    > Do meritum, chcę to wszystko wysterować (poza tym co oferuje PC) via PLC

    Swoją drogą to otwarłem wczoraj PC, więcej tam w środku wiatru niż sprzętu.
    To dla tych co twierdzą jaka to pompa ciepła skomplikowana jest. ;)

    https://zapodaj.net/images/366b950ef315d.jpg
    https://zapodaj.net/images/e56f7e3a71f7d.jpg

    Sprężarka Copelanda, jest też softstart (Danfosa jak się okazuje).

    Ale główne pytanie jest czy ktoś rozpoznaje czym to wysterowane jest?
    https://zapodaj.net/images/bc592a0123dee.jpg

    Może do producenta się zgłosić, jest w miarę sensowny i pomocny, i z tym
    pogmerać coś zamiast obchodzić dodatkowym sterownikiem? Sama Pc ma funkcję
    obsłużenia bufora (wyjście na pompę ma), ale to do grzania. Do chłodzenia
    już nie, podobnie nie ma opcji grzania basenu i będę musiał ją oszukiwać że
    grzeje CWU gdy faktycznie będzie grzać basen.

    --
    Pozdor
    Myjk