  • 1. Data: 2013-12-06 17:37:25
    Temat: Re: POLYTECH - robił ktoś wylewkę samemu?
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2007 10:32:09 UTC+1 użytkownik ..:: Adam ::.. napisał:
    > Witam,
    > chcę wykonać wylewki w piwnicy z granulkami styropianu. Znalazłem produkt
    > POLYTECH.
    > W zasadzie to prawie się na to zdecydowałem, tylko dobrze byłoby znać opinię
    > grupowiczów którzy to już robili i użytkują.
    > Proszę o opinie w tym temacie, co dać pod; folia czy papa, której mamy dużo.
    > Czy bezpośrednio na nią można kleich kafelki czy trzea dać dodatkową warstwę
    > np 2cm wzmacniającą?
    > Pozdrawiam
    > Adam

    Ja produkowalem cos podobnego, ale nie na posadzke. Robilem zaprawe izolacyjna, zeby
    wypelnic nia przestrzenie pod oknami i parapetami, ale jest dosyc mocna.
    Robilem tak: kupilem PERLIT . Ten perlit sypalem do betoniarki i nalewalem wode -
    perlit chlonie sporo wody.
    Nastepnie, mieszajac, dosypywalem mieszanki piasek/cement.
    Ten suchy piasek z cementem, obklejal sie wokół nasaczonych wada ziaren perlitu i
    powstawala doskonala zaprawa.
    Jej moc mozna regulowac iloscia cementu/piasku/perlitu.
    Prawdopodobnie moznaby ja tez uplastyfikowac dodajac Melment F-10, lub plastyfikator
    akrylanowy ( ten opoznia wiazanie cementu, wiec trzeba dodac przyspieszacza - weglan
    litu, lub X-Seed).

  • 2. Data: 2013-12-06 17:43:17
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 17:37:25 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    plastyfikator akrylanowy ( ten opoznia wiazanie cementu, wiec trzeba dodac
    przyspieszacza - weglan litu, lub X-Seed).

    Do wody dodawalem jakiegos polimeru - wystarczy zwykly grunt - wtedy wszystko lepiej
    sie klei i przywiera do zagruntowanego podloza.