  • 1. Data: 2013-12-07 20:17:46
    Temat: Regulacja okien PCV
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Przy okazji "orkanu" zauwazylem, ze czesc okien (firmy nie pamietam) PCV
    mam troche nieszczelnych. Chcialem wyregulowac docisk do ramy za pomoca
    okuc i zauwazylem nastepujaca rzecz:

    W 2-skrzydlowych drzwiach balkonowych (bez slupka srodkowego) prawe
    skrzydlo (uchylne i otwierane) ma normalne okucie w postaci "barylki"
    regulowanej imbusem. Natomiast lewe skrzydlo, ktore jest tylko otwierane,
    nie ma takich okuc - jest na nim tylko cos na ksztalt jakby wypustu z
    zebem, ktory lapie za taki sam wypust z zebem umieszczony na ramie. Oba
    elementy sa przykrecone zwyklymi srubkami i nie widze mozliwosci
    regulowania, a wlasnie tamtedy, za przeproszeniem, pizdzi.

    Co to za cholera i jak to uszczelnic?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-12-07 20:35:51
    Temat: Re: Regulacja okien PCV
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 20:17:46 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Co to za cholera i jak to uszczelnic?
    Sprawdż jakie masz okucia i w necie znajdziesz sposoby regulacji.
    Np dla okien MS:

    http://www.ms.pl/poradnik/instrukcja_regulacji_okuc#
    Może wystarczy przestawić "sworznie":
    http://solidnydom.pl/regulacja-okien.html

  • 3. Data: 2013-12-07 20:46:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Dec 2013 11:35:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > http://www.ms.pl/poradnik/instrukcja_regulacji_okuc#
    > Może wystarczy przestawić "sworznie":
    > http://solidnydom.pl/regulacja-okien.html

    Napisalem specjalnie, ze z jednej strony mam typowe, a z drugiej inne -
    dziwne. Nie pisalbym na grupe, gdybym znalazl w sieci cokolwiek na ich
    temat ;)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-12-07 20:57:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 20:46:06 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Napisalem specjalnie, ze z jednej strony mam typowe, a z drugiej inne -
    > dziwne. Nie pisalbym na grupe, gdybym znalazl w sieci cokolwiek na ich
    > temat
    Gdybys napisał jakie masz okucia byłoby jeszcze łatwiej.

  • 5. Data: 2013-12-07 21:15:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Dec 2013 11:57:08 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Gdybys napisał jakie masz okucia byłoby jeszcze łatwiej.

    Zacytuje sam siebie:

    Czy to nie jest opis?

    A nazwy typu tego okucia nie znam, bo i skad?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 6. Data: 2013-12-08 14:16:32
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 7 Dec 2013 11:57:08 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    >
    > A nazwy typu tego okucia nie znam, bo i skad?

    Z tego co jest wybite na tym metalu. Czyli z napisu.

    Tmek

  • 7. Data: 2013-12-08 19:55:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Napisalem specjalnie, ze z jednej strony mam typowe, a z drugiej inne -
    > dziwne. Nie pisalbym na grupe, gdybym znalazl w sieci cokolwiek na ich
    > temat ;)

    To wrzuć chociaż fotkę, może ktoś akurat ma takie same okucia i skojarzy
    firmę. "Typowe, a z drugiej inne - dziwne" to niewiele mówi o
    producencie okuć.

  • 8. Data: 2013-12-08 19:58:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 21:15:17 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Czy to nie jest opis?
    "Ma 4 koła, silnik i 5 miejsc". Co to za samochód?

    > A nazwy typu tego okucia nie znam, bo i skad?
    Producent się nie chwali?

  • 9. Data: 2013-12-10 09:43:23
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    Drzwi balkonowe w starym mieszkaniu mialy hmm z 20lat, PCV. W sumie barylki
    chyba byly ale nie pamietam. I tak nic to nie dawalo bo drzwi sie wypaczyly
    w luk! Przyloz do swoich poziomice ;)?

    No ale wezwany magik (sam spasowalem) zdjal listwy od srodka ktore trzymaja
    szyby i tam cos regulowal/wciskal. Po zalozeniu list nie widac sladow a
    drzwi sie naprostowaly. Mial takie narzedzie jakby paca do tynku - do
    zdejmowania tych listw w okolo szyby tak by ich nie pokruszyc na rogach
    jakbys sam to robil np srubokretem plaskim. Wzial za to i za kilka innych
    mini prac tylko 100zl i to we Wroclawiu. Wiec sie oplacalo.