  • Data: 2020-02-08 14:15:08
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/02/2020 14:05, Budyń wrote:
    > to sobie poszukaj roczne uzyski z wata zainstalowanego i przepros zenka :)

    A gdzie ja pisałem *gdziekolwiek* o uzysku ROCZNYM? Napisałem o uzysku z
    jednego dnia i tym że między dwoma (odległmymi o kilkadzisiąg godzin w
    najgorszym okresie roku) mamy ponad 40 razy gorzej i to na tle bredzenia
    instalatorów którzy naciągają w tym kraju masę frajerów na instalacje PV.

    Zenek wpadł, jak zwykle, z buciorami, nawrzeszczał swoje banały i
    trzasnął drzwiami nie więdząc o co w ogóle chodzi.