  • Data: 2020-02-08 16:59:44
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Chodzi o to że na zeszła jesień i również obecnie, instalują ludziom
    > PV w bonusie z grzaniem prądem.
    >
    > Na sensowne pytanie "ale co jak będzie zachmurzenie" dowiadujesz się
    > że "przeciez jest jasno to i tak będzie produkować".
    >
    > W efekcie masa frajerów za ostatnie pół roku zapłaci za prąd
    > absurdalne kwoty tylko dlatego że *jeszcze* nie mają kredytów
    > nabitych latem bo ich instalacja, popędzaona dotacją, istnieje od
    > kilku miesięcy.
    >
    > Więc chodzi o to że poniewż PV jest na fali to nabija się frajerów
    > na instalacje grzewcze w komplecie z PV. Dzień jak co dzień dla
> [...]

    Za gaz tez by zapłacili.
    Jeżeli rzeczywiście nadpłaca ze względu na niekorzystne zazebienie pór
    roku to po prostu musza sobie ta nadpłate doliczyc i uwzglednic w
    wyliczeniu koncowego czasu zwrotu.

    Jeżeli natomiast instalatorzy kłamią i oszukuja to ... no cóż... mam w
    sumie swoje zdanie na ich temat. Przypomina sie troche casus sprzedazy
    kredytów frankowych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece