    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palenie płyt w piecu
    Date: Mon, 11 Dec 2017 07:09:46 +0000
    <17w80ap08j81q$.dlg@myjk.org> <5a27ce23$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <18awzf3gx8qrn$.ujgwdkrxszwr.dlg@40tude.net>
    <5a27f392$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <p0hsao$r0$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <p0j2do$fh5$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>

    > Ani ja ani rzad nie jest adresatem Twoich problemow. Gdyby nie oszustwa w Twojej
    branzy to nikomu do glowy by nie przyszlo robic jakies odwrocone vaty czy inne gowno.
    Ty jestes uczciwy ale inni oszukuja. Jestes ofiara tych co oszukuja. Wyobraz sobie
    hipotetyczna sytuacje ze jest panstwo w ktorym nie ma wypadkow drogowych. W takim
    panstwie prawa jazdy sa zbedne, wystarczy ze ktos sam nauczy sie jezdzic. Nie ma w
    takim panstwie ograniczen predkosci itd. Nie zaplacilem mandatu przez cwierc wieku
    albo i troche dluzej. Czyli potrafie jezdzic bezpiecznie i ocenic kiedy jade
    bezpiecznie. W wielu przypadkach moglbym pojechac 75 a musze nie wiecej niz 50. Czy
    rzad jest winny ze mam zalozona obroze i ciagle skraca mi sie smycz? Nie, winni sa ci
    co robia wypadki.

    oczywiście, wszystko dla naszego dobra...

    Łukasz