  • Data: 2017-12-14 11:29:55
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 01:26:08 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I dlatego ze nie potrafisz dobrac kontrahentow co placa panstwo ma nie dostac
    swojej dzialki?

    Ale nie rozumiesz, że płacić się powinno od DOCHODU?
    Uzyskasz dochód - oddajesz kawałek państwu w postaci podatku. Nie uzyskasz
    - nie masz się czym dzielić. Widać nigdy nie prowadziłeś DG i nie znasz
    realiów. Mi np. przestała od kilku miesięcy płacić jedna z największych
    księgarni w Polsce - była sanacja, ugody, w końcu nie stać ich nawet na
    upadłość i tak minęło kilka miesięcy podczas których szliśmy im na rękę
    ("bo firma wyjdzie na prostą") i co? Mam ze 30k podatków "w plecy".
    Jakbym nie miał swojej górki i oszczędności to też bym zbankrutował.
    Na szczęście mam i generalnie sobie tą kasę odzyskam ale dopiero za
    kilka miesięcy albo lat (musi być wyczerpana cała możliwa ścieżka
    odzyskania kasy - a to długo potrwa bo bez upadłości firma jest
    zawieszona w próżni, a na upadłość ich nie stać :D

    Prawo powinno być po stronie przedsiębiorców, bo to oni generują wpływy
    do budżetu, nie odwrotnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.