  • Data: 2012-03-21 10:05:08
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f690714$3$1225$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widzę ze powoli to z ciebie wychodzi zwykły palant!

    Oczywiście, ze ze mnie to wychodzi, że jestem przekonany, iż jestteś
    palantem.

    > Nikt cię nie zmusza nic nikomu ujawniać, zastanawiam się tylko co tutaj
    > robisz, trolujesz jak niejaki Dyjor?

    Jestem daleki od trollowania takiego jakie ty uprawiasz.

    > żalisz się że ktoś nie potrafi docenić twoich rad (zresztą nie wiem jak
    > docenić, przelewem na konto?)

    Żalę się, że są takie palanty jak Ty.

    > a sam dostałeś cenną radę i informację której nie był byś nawet w stanie
    > zrozumieć, czy sam zdobyć i też tego nie doceniłeś!

    Kolego Twoje rady to możesz sobie wsadzić, bo nie nadają się do niczego.

    Jeżeli chodzi o moje rady to dostałeś dokładną informację ode mnie na temat
    palników i butli oraz realnych kosztów zakupu i utrzymywania zestawu
    acetylenowo-tlenowego.
    Uznałeś, że są to palniki z wyższej półki, a kiedy dokładnie te same palniki
    Ci zaproponował Jackare to stwierdziłeś, że są tanie i są OK.