    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Date: Fri, 23 Mar 2012 13:42:16 +0100

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Po pierwsze nigdzie wcześniej nie napiasałem, że spawarką elektryczną
    > będzie taniej, choć w tym przypadku jest to prawda Napisałem, że jest
    > bezpieczniej i że większość prac domowych można zrobić kompletynym
    > zestawem spawalniczym TIG lub MIG-MAG kosztującym 1500-2000zł, w

    Zaprzeczasz sam sobie, cały czas pisałeś kłamliwie że będzie taniej i nadal
    to robisz zestawiając sprzęt palnikowy z wyższej półki ze sprzętem
    elektrycznym z niższej półki!

> [...]
    > których koszt to minimum 300-400zł jak bierzesz na firmę. Niestety firmy
    > sprzedające gazy to nie instytucje charytatywne i za wszystko każą płacić,
    > a zwłaszcza osobom prywatnym i tu od osób prywatnych potrafią brać
    > 2 razy większe opłaty. Oczywiście możesz sobie wydzierżawić butle, ale
    > przez rok za dzierżawę zapłacisz połowę tego co za nowe, o ile w ogóle
    > jakakolwiek firma będzie chciała z Tobą jako osobą prywatną rozmawiać
    > na temat dzierżawy Niestety gdyby się chciało kupić wszystko nowe to
    > zestaw gazowy kosztowałby przynajmniej 4-5 tys. zł.

    Przestań toczyć pianę z pyska i opowiadać brednie!
    Oto cennik kompletu do spawania tlen+acetylen:
    Zastaw palników 650zł (widzę ze na allegro po tej dyskusji te palniki idą
    jak świeże bułeczki), wąż 25m 200zł, 4-ry bezpieczniki 130zł, dwie duże
    pełne legalizowane (10 lat) butle tlen+acetylen 700zł, zestaw reduktorów do
    butli 150zł, do tego okularki rękawiczki spoiwa i pasty za 170zł, czyli
    komplet za 2000zł, wszystko nówka nie śmigane i peruna (poza butlą i
    wężem)!!!
    za 2kzł to co najwyżej kupisz sobie najlichszy komplecik TIG
    Za TIGa, MIGa trzeba przygotować minimum 4kzł za sam automat, bo 2kzł z
    osprzętem to tylko do spawania cienkich blaszek kupisz. A butle gazowe
    kupuje od ręki i nikt się nie zastanawia na firmę czy nie, do spawania czy
    do srania!!!

    > Ponieważ jesteś idiotą to wypisujesz brednie, że TIG-iem można spawać
    > tylko i wyłącznie nierdzewkę, a uważasz się za takiego mądrego... :)

    Nic takiego nie pisałem, już mówiłem piana ci leci z pyska i gadasz głupoty!