  • Data: 2012-03-24 08:25:47
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f6d0ab5$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chamskiemu panu już dziękujemy!
    > Przestań toczyć piane z pyska i odpuść, przypiernicz się do kogoś innego!

    Coś Ci się kolego pomyliło, bo to nie ja atakuję Ciebie lecz to Ty atakujesz
    mnie tylko za to, że Ci uświadomiłem rzeczywiste koszty oraz zagrożenia
    jakie występują podczas spawania, zwłaszcza spawania gazowego. Ponadto
    wyprowadziłem z błędnego przekonania o konieczności stosowania ołowianych
    fartuchów przez spawaczy elektrycznych.
    Zamiast mi podziękować za przekazaną wiedzę to mnie wyzywasz od palanta i
    trolla.
    Nie inetersuje mnie co z tą wiedzą zrobisz. Uparłeś się na butle
    acetylenowo-tlenowe, Twoja wola.
    Tyle, że ja już to przechodziłem, co Ty obecnie planujesz i wiem, że o wiele
    lepszym rozwiazaniem dla przeciętnego "Kowalskiego" jest spawarka
    elektryczna. Z racji wykonywanych usług instalatorskich muszę mieć butle,
    ale są one używane bardzo rzadko i o wiele częściej sięgam po TIG-a lub MMA
    czy MIG-MAG-a. Po prostu jest taniej, szybciej i wygodniej. Naprawdę w
    niewielu przypadkach muszę ciągnąć na budowę gazy, bo większość robót można
    pospawać TIG-iem. Jakość spawów TIG-a jest porównywalna ze spawami
    acetylenowo-tlenowymi, a o ile mniej pier..... się. Jeszcze jak stać Cię na
    TIG-a czy MIG-MAG-a Kemppi - spawanie "staje się bajką". Dla przykładu w
    MIG-MAG-u, którego używam: Kemppi MinarcMig Evo 200
    http://www.weldtrade.pl/kemppi-minarcmig-200-evo-p-9
    73.html ustawia się
    tylko rodzaj materiału, grubość materiału i rodzaj spoiny jaką się chce
    uzyskać (wklęsła czy wypukła), a ona sama dobiera parametry (prąd spawania,
    prędkość posuwu drutu itp.) tak, że można spokojnie uchwyt powierzyć małpie,
    która położy spaw prawie taki jak zawodowy spawacz.