  • Data: 2012-03-26 00:44:40
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:4f6f8ba4$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sprawdz sam czy uda ci sie przeciac propanem . Ja wiem a jak sprawdzisz
    > wroc i dopiero napisz . Pic wlasnie polega na tym zeby rozgrzac kawal
    > blachy . Przeczytaj instrukcje palnika perun ( bo chyba tam to pisze )
    > maksymalna grubosc blachy stalowej ktora mozna przeciac acetylenem to 200
    > mm . Sproboj takie cos rozgrzac propanem . Powodzenia . Zreszta niebede
    > juz kopal lezacego.

    Udaj się proszę na najbliższy większy złomowiec i zobacz czym przepalają
    złom. Jest prawdopodobieństwo graniczące z pewnością że ujrzysz tam 33kg
    butlę LPG i obok butlę tlenową.
    Nie twierdzę że przetnę propanem 200 mm litej stali - nie próbowałem,
    jednakże na złomach będzie stosunkowo mało elementów które mają równo lub
    więcej niż 200 mm litego metalu w przekroju
    Kilkucentymetrowe grubości spokojnie się przepala palnikiem
    propanowo-tlenowym do cięcia.
    A tutaj producenci palników propanowo-tlenowych podają nawet grubości 300 mm
    i 500 mm tez znajdziesz jeżeli zechce ci się pogrzebać

    http://sklep.mexpol.com.pl/gce/palnik-propanowotleno
    wy-dragon-55090-p-771.html

    http://sklep.mexpol.com.pl/palniki-gazowe-ciecia-zlo
    mu-c-67_26_72.html

    A jakby ci nie przepalił tych 300-400 mm to zawsze możesz zgłosić
    niezgodność towaru z umową :)