  • Data: 2012-03-25 22:46:08
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f6f2bda$2$1274$65785112@news.neostrada.pl...

    > I znowu mijasz się z prawdę, ty chyba żyjesz w innym świecie albo
    > nadużywasz zmywacza do okien!
    > To tobie się coś pomyliło, zobacz kto jest autorem tego wątku, to ja a nie
    > ty i to w zasadzie powinno zakończyć dyskusję!!!
    > Następnie to TY obrażasz innych i dajesz popisy chamstwa!

    No właśnie. To Ty tu przyszedłeś zadawać pytania, skomleć i prosić o pomoc,
    a nie ja i to powinno zakończyć Twoje dyskutowanie i wymądrzanie się w tym
    wątku. Przestań uważać się tutaj za wszechwiedzący autorytet, bo nim nie
    jesteś, a wręcz nawet niewiele wiesz. To co wypisujesz to są totalne
    głupoty. Nie tylko ja Ci zwacam na to uwagę, że piszesz bzury, bo zrobiło to
    już wiele osób.
    Tak więc racz może jednak przyjąć do wiadomości, że to co wypisujesz nie
    jest prawdą, lecz Twoim błędnym wyobrażeniem.