    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele fotowoltaniczne SPISEK
    Date: Tue, 10 Dec 2019 10:28:17 +0100
    <4...@g...com>
    <9...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20191209210939.6e24ee5c@mateusz>
    <5...@g...com>
    <20191209232349.7c82e221@mateusz>
    <2...@g...com>
    <20191210001908.7d1856a7@mateusz>
    <a...@g...com>

    2019-12-09 o 16:49 -0800, Lisciasty napisał:

    > Ale Twoje paliwo słoneczne śmierdzi jak jest palone w skupiskach typu
    > miasta i wsie.

    Nie śmierdzi, tylko pachnie. I tak naprawdę to nawet nie, bo kiedy
    drewno suche i komin drożny to z komina nic się ulatnia - poza
    pierwszymi kilkoma minutami przy rozpalaniu.

    Za to twoje paliwo słoneczne nie dość że śmierdzi na potęgę, to jeszcze
    zabija. Bo to takie paliwo, co to tworzysz je latem, żeby następnie
    szybko wymienić na węgiel, i nim hajcować całą zimę.

    > Żyjesz na odludziu to nie wiesz ;P

    A to już szerszy problem cywilizacyjny. Po co te wszystkie ludzie tak
    się pchają żeby na jednej wielkiej kupie żyć? 300 lat temu miało to
    sens, coby wspólnymi siłami bronić się przed wilkiem, bandytą czy
    najeźdźcą, ale dziś? Zacofanie jakieś.

    Mateusz