  • Data: 2019-12-10 22:29:31
    Temat: Re: Panele fotowoltaniczne SPISEK
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Nie wiem kto napisał ale z elektrowni leci głównie CO2 i pomniejsze
    > syfy, które prześliznęły się przez elektrofiltr i odsiarczanie.
    > A z paleniska domowego leci wszystko co jest w dymie i pyle, no może
    > trochę sadzy na kominie zostanie. Równie dobrze może być tam tysiąc
    > procent więcej syfu niż w dymie z elektrowni.

    Z elektrownią problem jest między innymi taki, że elektrownia duża,
    więc i tych "pomniejszych syfów" dużo. A jeszcze wziąć pod uwagę
    należy, że elektrofiltr onych syfów nie unicestwia i nie anihiluje.
    Potem leżą na hałdach i dalej trują. Zaś z ogniska domowego (drzewnego,
    nie węglowego) trafia do przyrody kolbki to i wyłącznie to, co z niej
    przyszło w czasie ostatnich kilkunastu czy kilkudziesięciu lat.

    Jarek

    --
    raz pamiętam wiejski sklep
    mieli przywieźć właśnie chleb