  • Data: 2020-10-16 21:26:18
    Temat: Re: Panele na wodzie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 października 2020 13:40:35 UTC-5 użytkownik Kadar Oszmiański
    napisał:
    > Panowie jaki jest sens umieszczania panele na wodzie? Pytam serio.
    > Hiszpanie mają sporo terenów i wydaje mi się, że raczej nie potzrbują
    > oszczędzać na powierzchni. Czy jest jakieś uzasadnienie że muszą być na
    > wodzie a nie na lądzie?
    > https://www.youtube.com/watch?v=0530TyC4Ojg&feature=
    emb_logo

    Obstawiam ze albo podatek albo jakies doplaty.
    Jakas tam roznica pewnie jest przy montazu. Na ziemi to jednak trzeba nieco sie
    nagimnastykowac. A w slodkiej wodzie tylko skrecic jedno z drugim i podlaczyc. No i
    zalac zbiorniki balastowe. Na betonie sie oszczedzi ciutke.

    Wiecej pozytkow nie widze.