    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Parę tematów poszukuję
    Date: Mon, 20 Aug 2018 11:39:48 +0200
    <5b798af6$0$11069$426a34cc@news.free.fr>
    <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <pldub1$tjd$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    > Gdzie masz racje to Ci ja przyznam. Nie mam niz z frendzlami ale z kociego drapaka
    kilka razy zwisal wyrwany sznurek i sie zaplatal. Z frendzlami pewno zrobi podobnie,
    ale nie wiem bo nie mam frendzli. Dywanow tez nie mam to nie wiem jak zamiatarka
    sprzata na dywanach. Trzeba co jakis czas odpalic normalny odkurzacz bo sa takie
    miejsca ze zamiatarka nie dojedzie. U mnie jest jedno takie miejsce. Ale sa i miejsca
    gdzie czlowiek nie dojdzie bo mu sie nie chce a zamiatarka uwaza ze ma raj na ziemi.
    Ostatnio podnioslem nogi w kanapie o centymetr bo tyle brakowalo zeby zamiatarka pod
    nia sie zmiescila. Z jednego bobrowania pod kanapa caly brzuch kurzu itp zebrala. Mam
    tania zamiatarke. Jezdzi w sposob calkowicie przypadkowy. Nie zauwazylem zeby
    nastawiona na 20 minut w pokoju 40m? cos opuscila. Nogi mebli kocha jak pies drzewa.
    Odkad jest i sprzata przy nogach krzeselek itp kudlow brak.

    Ja mam taniego chińskiego iLife-a i w salonie, gdzie jest stół + 8
    krzeseł to może i godzinę się boksować a i tak pozostawi coś po sobie.

    Dodatkowo ma problem z rozpoznaniem czarnych przeszkód. O ile białych
    przeszkód nie dotyka, to o czarne wali za każdym razem. Być może mam tam
    czarną dziurę, która wciąga wszystko łącznie z impulsami z czujników
    tego odkurzacza? :)

    --
    Pete