    From: niebieski <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pawilon handlowy
    Date: Mon, 24 Aug 2009 11:53:45 +0200

    Dziekuję za pomoc. Mam jednak jeszcze jedno pytanie.
    W planie zagospodarowania terenu jest napisane:

    "1. Dla terenów D.2.4 plan ustala funkcje handlowe - targowiska
    miejskiego, jako funkcje podstawowe."

    Później w jest napisane:

    "Dla terenów D.2.4 plan zakazuje funkcji innych niż określone w pkt. 1."

    Moge wydzierżawić tą działkę na długi okres, ale muszę mieć pewność, że mi
    jakiś urzędnik nie zablokuje budowy pawilonu handlowego. Czy treść
    pierwszego punktu planu mi na to pozwala?
    Dodam, że w dalszych punktach planu ustalona jest adaptacja istniejacej
    zabudowy oraz lokalizacja lekkich pawilonów handlowych.

    Niebieski