  • 1. Data: 2009-08-13 07:19:02
    Temat: Pawilon handlowy
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Witam.
    Mam zamiar kupić nowy pawilon z płyt warstwowych i otworzyć sklep z art.
    przemysłowymi. Jakie wymogi musi spełniać tego typu obiekt? Od czego zacząć
    i o czym muszę pamiętać? Budynek bedzie stał na wydzierżawionym placu, bez
    fundamentu - na wylewce betonowej.

    Niebieski

  • 2. Data: 2009-08-13 11:08:56
    Temat: Re: Pawilon handlowy
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 13 Sie, 09:19, niebieski <t...@n...pl> wrote:
> [...]
    > i o czym muszę pamiętać? Budynek bedzie stał na wydzierżawionym placu, bez

    Witam.
    Niestety czeka cię cała ścieżka związana z uzyskaniem pozwolenia na
    budowę.
    Natomiast jakie wymogi musi spełniać to chyba powinieneś porozmawiać z
    jakimś projektantem oraz z
    inspektorem d/s sanitarnych. Ale tu tylko tak gdybam, nie wiem
    napewno.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 3. Data: 2009-08-13 11:42:26
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Witam.
    >Niestety czeka cię cała ścieżka związana z uzyskaniem pozwolenia na
    >budowę.

    Pozwolenie na budowę? Przecież to nie jest trwale powiązane z gruntem.

  • 4. Data: 2009-08-13 13:16:17
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 13 Sie, 13:42, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Pozwolenie na budowę? Przecież to nie jest trwale powiązane z gruntem.

    A w którym art. Prawa budowlanego jest rozgraniczenie, że trwale
    związane podlegają a inne nie?

  • 5. Data: 2009-08-13 13:26:21
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    d.googlegroups.com...
    wrote:

    > Pozwolenie na budowę? Przecież to nie jest trwale powiązane z gruntem.

    A w którym art. Prawa budowlanego jest rozgraniczenie, że trwale
    związane podlegają a inne nie?

    w zadnym
    ale pokutuje przekonanie nie art.PB
    BTW teraz trafilem na gmine ze namiot powyzej 25 m2 trzeba zglaszac....
    (robi za magazyn)
    nawet mi sie nie chcialo sprawdzac w PB
    dalem zglosze na odczepnego...
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-08-13 13:46:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Pozwolenie na budowę? Przecież to nie jest trwale powiązane z gruntem.

    >A w którym art. Prawa budowlanego jest rozgraniczenie, że trwale
    >związane podlegają a inne nie?

    Masz racje. Jest jedynie mowa o tymczasowych do 120 dni.

  • 7. Data: 2009-08-24 09:53:45
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Dziekuję za pomoc. Mam jednak jeszcze jedno pytanie.
    W planie zagospodarowania terenu jest napisane:

    "1. Dla terenów D.2.4 plan ustala funkcje handlowe - targowiska
    miejskiego, jako funkcje podstawowe."

    Później w jest napisane:

    "Dla terenów D.2.4 plan zakazuje funkcji innych niż określone w pkt. 1."

    Moge wydzierżawić tą działkę na długi okres, ale muszę mieć pewność, że mi
    jakiś urzędnik nie zablokuje budowy pawilonu handlowego. Czy treść
    pierwszego punktu planu mi na to pozwala?
    Dodam, że w dalszych punktach planu ustalona jest adaptacja istniejacej
    zabudowy oraz lokalizacja lekkich pawilonów handlowych.

  • 8. Data: 2009-08-27 07:17:58
    Od: arch <s...@w...pl>

    ....witam.
    Z tego co piszesz to wg. mnie nie będzie problemu z taka inwestycja.
    Jednak z praktyki wiem, ze najlepiej było by gdybys najpierw udał się
    do wydziału urbanistyki i poprosił ich o wyrazenie zdania na ten
    temat, a nastepnie do wydziału architektury w starostwie
    i tam porozmawiał z naczelnikiem albo kierownikiem. Wtedy bedziesz
    miał sprawę jasną. W planach zagospodarowania są rózne zapisy i czasem
    jakiś mały paragraf może mieć dziwny zapis uniemożliwiający planowana
    zabudowę.

    pozdr