  • 1. Data: 2010-12-06 10:14:45
    Temat: Pekajaca wylewka samopoziomujaca
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Chlopaki wylali ok. 5mm wylewki samopoziomujacej przykrywajac tym maty
    grzejne. Raz - chodzilo o zatopienie mat, zeby nie podnosily sie w
    czasie ukladania gresu. Dwa - minimalne podniesienie poziomu , zeby
    wyrfownac do parkietu. No i sa delikatne rysy. Cieniutkie jak wlos ale
    jest tego troche (na 1m2 ok 3-4 rysy).
    Czy ma to znaczenie jesli tak co z tym zrobic?

    KADAR

  • 2. Data: 2010-12-06 10:20:13
    Temat: Re: Pekajaca wylewka samopoziomujaca
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 11:14, Kadar pisze:
> [...]
    > jest tego troche (na 1m2 ok 3-4 rysy).
    > Czy ma to znaczenie jesli tak co z tym zrobic?

    Nic.

    A co to za wylewka? jakiej firmy?

  • 3. Data: 2010-12-06 10:29:34
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 06.12.2010 11:14, Kadar pisze:
> [...]
    > jest tego troche (na 1m2 ok 3-4 rysy).
    > Czy ma to znaczenie jesli tak co z tym zrobic?

    a to nie sa skurczowe np ?
    jesli tak to olej

  • 4. Data: 2010-12-06 14:04:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    >A co to za wylewka? jakiej firmy
    > a to nie sa skurczowe np ?
    > jesli tak to olej

    1. Mapei (lub cos podobnie brzmiacego)
    2. Prawdopodobnie, w mieszkaniu jest dosyc cieplo i suche powietrze.
    3. Olewam

    dzieki
    KADAR

  • 5. Data: 2010-12-06 21:07:34
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > 1. Mapei (lub cos podobnie brzmiacego)
    > 2. Prawdopodobnie, w mieszkaniu jest dosyc cieplo i suche powietrze.
    > 3. Olewam

    Mnie tez mapei tak popekal. Lalem tego ze 2 palety. W kilku miejscach pekal
    przez tydzien az na takie male kawalki, co dziennie bylo wiecej tych
    popekan. Ale trzymal sie , nie dalo sie odkuc. W koncu olalem sprawe, bo
    przyczepiony byl.

  • 6. Data: 2010-12-07 08:06:41
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > przez tydzien az na takie male kawalki, co dziennie bylo wiecej tych
    > popekan. Ale trzymal sie , nie dalo sie odkuc. W koncu olalem sprawe, bo

    Moi fachowcy sami z siebie zaproponowali wzmocnic to siaka z wlokna.
    Nawet jak popeka bardziej npowinno trzymac jak cholera.

    KADAR

  • 7. Data: 2010-12-07 11:57:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 09:06, Kadar pisze:

    > Moi fachowcy sami z siebie zaproponowali wzmocnic to siaka z wlokna.
    > Nawet jak popeka bardziej npowinno trzymac jak cholera.

    Dziwię się, że nie dali siatki do wylewki mapei. Teraz to już można tak
    zostawić, niech dadzą siatkę pod klej, jak będą płytki kładli. Robić
    dodatkową warstwę z siatką mija się z celem, bo i tak wszystko zwiąże ze
    sobą.

  • 8. Data: 2010-12-08 03:32:52
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Moi fachowcy sami z siebie zaproponowali wzmocnic to siaka z wlokna.
    > Nawet jak popeka bardziej npowinno trzymac jak cholera.

    Mnie nie wszedzie tak popekalo. Nie wiem od czego. To tylko wyrównanie wiec
    jak trzyma sie spodu to wystarczy. Pilnowalem gruntowania przed, bylo czysto
    i wyschniete. Jedna lazienka popekala cala i kawalek w innym miejscu. Bylem
    tym zdumiony. Walek kolczasty byl w uzyciu. Pekanie bylo slychac kilka dni.
    Nie rozumiem co sie stalo. Ale odkuc nie szlo.dalem na to folie w plynie do
    lazienki i za kilka dni plytki. Pod spodem tez byla folia w plynie.
    Na grzebien sie kladzie klej pod kafle wiec traktujmy to jak klej :-)
    W koncu przestalo pekac. Ja sobie mysle, ze grubosc byla za duza tam gdzie
    peklo tak z 1 centymetr do 2

  • 9. Data: 2010-12-08 20:15:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > Na grzebien sie kladzie klej pod kafle wiec traktujmy to jak klej :-)
    > W koncu przestalo pekac. Ja sobie mysle, ze grubosc byla za duza tam gdzie

    U mnie bylo gruntowane, odkurzane i w ogole nianczone a calosc miala
    max 5mm Miejscami to ledwo przewody od maty przykrylo. Mimo to
    popekalo. mysle, ze to kwestia powietrza i temperatury. W mieszkaniu
    jest jest cieplo i sucho. Niestety walka nie bylo ale balem sie uzywac
    ze wzgledu na te maty grzejne m,am nadzieje, zee powietrza tam nie
    bedzie.

    KADAR

  • 10. Data: 2010-12-09 08:20:35
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 8 Gru, 21:15, Kadar <o...@g...com> wrote:

> [...]
    > jest jest cieplo i sucho. Niestety walka nie bylo ale balem sie uzywac
    > ze wzgledu na te maty grzejne m,am nadzieje, zee powietrza tam nie

    To kwestia zaprawy a najpewniej cementu.
    U mnie popekalo wszedzie, czy cienko czy grubo tynku, czy cegly czy
    beton.