  • 1. Data: 2010-12-05 14:47:32
    Temat: musze przedluzyc kabel
    Od: Kadar <o...@g...com>

    niestety zabraklo mi kawalka i musze teraz dosztukowac. Problem w tym
    ze bedzie to pod plytkami i nie ma mowy o puszce. Robic to na skretke,
    zlaczke czy lutowac?

    KADAR

  • 2. Data: 2010-12-05 15:09:46
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > niestety zabraklo mi kawalka i musze teraz dosztukowac. Problem w tym
    > ze bedzie to pod plytkami i nie ma mowy o puszce. Robic to na skretke,
    > zlaczke czy lutowac?

    Tylko zlutowac. A na przyszlosc wez pod uwage ze peszle nie sa drogie i
    orurowanie calego domu to wydatek góra 500zl jesli to komus zlecisz.
    Jak bys mial peszle w scianie to nie mial bys problemu i nie pisal tu teraz
    :)
    Tak wiec widzisz taka oszczednosc sie nie oplaci.

    Marek

  • 3. Data: 2010-12-05 15:14:31
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Marek

    Za podpowiedz dziekuje ale komentarz calkowicie zbedny i idiotyczny.
    Kable w scianie juz byly bo to blok a nie dom
    Peszle bede dawal wtedy gdy bede robil cala elektryke i nie bedzie to
    plyta zelbetonowa.
    Z oszczednoscia nie ma to nic wspolnego.

    KADAR

  • 4. Data: 2010-12-05 16:25:25
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Tylko zlutowac. A na przyszlosc wez pod uwage ze peszle nie sa drogie
    > i orurowanie calego domu to wydatek góra 500zl jesli to komus zlecisz.

    Z wykuciem bruzd ??
    Znajdż mi kogoś takiego to mimo że dopiero pomalowałem chatę wszystko
    rozwalę.

  • 5. Data: 2010-12-05 16:34:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 06:47:32 -0800 (PST), Kadar napisał(a):

    > niestety zabraklo mi kawalka i musze teraz dosztukowac. Problem w tym
    > ze bedzie to pod plytkami i nie ma mowy o puszce. Robic to na skretke,
    > zlaczke czy lutowac?

    Jaki to jest kabel?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2010-12-05 17:13:41
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jaki to jest kabel?

    Jak by to powiedziec?
    Taki zasilajacy w lazience do kinkietow byla mowa cos o 1,5, bialy,
    plaski. Oczywiscie 230V, 3 zyly. Chyba wiecej n ie potrafie
    powiedziec.

    KADAR

  • 7. Data: 2010-12-05 18:05:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 09:13:41 -0800 (PST), Kadar napisał(a):

    > Jak by to powiedziec?
    > Taki zasilajacy w lazience do kinkietow byla mowa cos o 1,5, bialy,
    > plaski. Oczywiscie 230V, 3 zyly. Chyba wiecej n ie potrafie
    > powiedziec.

    To nie kabel, a przewód. Lutowanie, izolacja koszulkami termokurczliwymi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2010-12-05 19:28:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz :)
    > Tak wiec widzisz taka oszczednosc sie nie oplaci.

    Skręcić, zlutować i zaizolować. Co do peszli - jak po drodze bedą ze 2
    załamania tegoż żadnego kabla tam sie nie wprowadzi po awarii. Jak dla mnie
    układanie kabli w peszlach to jakas bzdura. To pisałem ja, inż. elektryk :-)

    b.

  • 9. Data: 2010-12-05 20:12:55
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak bys mial peszle w scianie to nie mial bys problemu i nie pisal tu
    > teraz :)

    Spytam tak: czy kiedykolwiek próbowałes przeciągnąć przez peszel przewód,
    zwłaszcza elektroinstalacyjny, czy tylko teoryzujesz?

    J.

  • 10. Data: 2010-12-05 20:21:54
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Spytam tak: czy kiedykolwiek próbowałes przeciągnąć przez peszel przewód,
    > zwłaszcza elektroinstalacyjny, czy tylko teoryzujesz?

    Zwłaszcza a nawet często :)

    Marek