  • 1. Data: 2010-12-04 21:49:56
    Temat: ledowe podswietlanie sufitu
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    jest sobie taki "próg" wokół sufitu:
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/In
    ne/1%20239.JPG

    ktory chciałbym podświetlić taśmą LEDową mniej wiecej w taki sposób:

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/In
    ne/Beztytuu.jpg (wer 1
    lub 2)

    Wersja 1 bardziej mi się podoba i pewnie najlpiej byłoby po prostu dolną
    płyte k/g delikatnie wysunąć...
    ale że nie chce az tak demolować sufitu myślałem nad przykręceniem jakiejś
    delikatniej ramki/profila gdzie umieściłbym pasek z diodami:-)

    Oczywiście są takie ładne aluminowe ale w kosmicznych cenach -szukam
    jakiegoś tanszego rozwiązania.

    Może macie jakieś pomysły?

    Myslalem nad korytkiem na kable o czywiście w odpowiedniej wielkości.
    Lub na narożnikach styropianowych ewentualnie drewnianych pomalowanych na
    odpowiedni kolor.
    Co o tym myslicie?

    ---
    uciu