eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek? › Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
  • Data: 2013-09-22 13:30:16
    Temat: Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 września 2013 11:45:35 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Mógłbyś zdecydować o czym piszesz?
    >
    > Bo kogutek zadał Ci złe pytanie (chyba mu się pokiełbasiło)
    >
    > Ja bym zapytał po czym odróżniasz kwasówkę od żarodopornej?
    >
    > Bo wg mnie organoleptycznie jest to niemożliwe.
    >
    > Prawie ten sam skład i własności.

    Dobre pytanie zadałem. Nierdzewna i kwasoodporna są wzrokowo nie do odróżnienia.
    Nierdzewna jest sporo tańsza. Rury z nierdzewnej wytrzymają tak do dziesięciu lat.
    Zależy jak kto ostro pali. Potem Dyjor klientowi powie że to wina chińczyków że
    chujową stal zrobili. I że ma super rury z najlepszej niemieckiej stali. Sprzeda
    siedem razy drożej te same rury z kwasówki co w marketach sprzedają.