  • Data: 2019-06-27 15:56:20
    Temat: Re: Pęknięta wanna akrylowa
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-27 o 09:28, t...@g...com pisze:

    > Ten drugi nie potrzebuje UV, więc chyba ten zamówię. A co do
    > pierwszego... mam taki a'la pisak z diodą UV, może by stykło.

    Oprócz zakładów kosmetycznych przychodzi mi jeszcze do głowy jakiś
    kantor/bank czy stomatolog, oni też używają lamp UV. Może ktoś Ci coś
    wypożyczy, można też kupić świetlówki UV, ale na jednorazową robotę, to
    chyba szkoda kasy.

    > Dzięki za odpowiedzi,

    Oczywiście trzeba to pęknięcie dobrze wysuszyć i odtłuścić.

    > potestuję to i dam znać za jakiś czas jaki wynik.

    Daj koniecznie, bo sam jestem ciekawy czy, to się sprawdzi w przypadku
    wanny akrylowej, a pewnie innym się też przyda.