  • 11. Data: 2011-04-09 23:05:03
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.04.2011 00:21, Ikselka pisze:

    > Ja nie, ale Ty i owszem - jak widać po pisaniu.

    Proszę, proszę - tak jesteś napruta, że nawet masz omamy wzrokowe i
    drukowane pismo ci się rozmazuje przed oczami.

    > I cham w dodatku. Choć nie
    > wiem, czy to możliwe tak trzy w jednym...

    Bezczelna menda z ciebie - pchasz się z offtopicznymi paszkwilami i
    jeszcze masz pretensje...

    Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

  • 12. Data: 2011-04-09 23:27:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 01:05:03 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > jeszcze masz pretensje...
    >
    > Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

    Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

  • 13. Data: 2011-04-10 17:44:12
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

    No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

    m.

  • 14. Data: 2011-04-10 18:53:52
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Marek Giżyński <_...@g...pl> napisał(a):

    >No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

    Zawsze sie zastanawialem, skad sie bierze tepota wyborcow, ktorzy poza PO i PIS
    nic nie widza. Ba, jesli ktos napisze jakies zle slowo przeciwko jakiemus debilowi z
    rzadu,
    to od razu go szufladkuja. Ale co sie dziwic, jacy wyborcy taki potem narod.

  • 15. Data: 2011-04-10 19:05:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 19:44:12 +0200, Marek Giżyński napisał(a):

    > No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

    Nigdzie się nie chowałam. Więc całuj i Ty.

  • 16. Data: 2011-04-11 07:33:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.04.2011 19:44, Marek Giżyński pisze:

    > No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

    Pisuar jak pisuar - po prostu tępa moherówa, która parę dekad temu
    rzewnie płakałaby nad grobem Stalina.

    Jaki jest konkretny obiekt kultu czy też "jedynie słuszna linia" - dla
    takich nie ma znaczenia. Ważne, że są.

  • 17. Data: 2011-04-11 08:28:34
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-04-10 20:53, Przesmiewca pisze:

> [...]
    z rzadu,
    > to od razu go szufladkuja. Ale co sie dziwic, jacy wyborcy taki potem narod.

    Ty zobacz - a ja mam zupelnie takie samo zdanie ja napisales.

    m.

  • 18. Data: 2011-04-11 08:29:02
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-04-10 21:05, Ikselka pisze:

    > Nigdzie się nie chowałam. Więc całuj i Ty.

    Za stara dla mnie jestes. :)

    m.

  • 19. Data: 2011-04-11 09:11:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 10:29:02 +0200, Marek Giżyński napisał(a):

    > Za stara dla mnie jestes. :)

    Ty dla mnie za głupi - czytaj tekst, on Ci dokładnie mówi, kogo masz
    całować i z kim do spółki.

  • 20. Data: 2011-04-11 12:13:44
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Marek Giżyński <_...@g...pl> napisał(a):

    >Ty zobacz - a ja mam zupelnie takie samo zdanie ja napisales.

    Watpie po tym co napisales.