  • 1. Data: 2011-04-03 17:23:03
    Temat: Który model odkurzacza piorącego Thomas ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Są do wyboru 3 modele:
    Twin TT SE Aquafilter
    Twin T2 SE Aquafilter
    Twin T1 SE Aquafilter
    Porównanie modeli:
    http://robert-thomas.com.pl/files/porownanie_tt_t2_i
    _t1.pdf

    Niby Twin T2 SE Aquafilter to najlepszy model ale brakuje np:
    - Nakładki filcowej do parkietów (mam podłogi z drewna i gres)
    - zsawki do prania dywanów
    - Nakładka do twardych podłóg
    - Nakładka do mycia okien
    Jest za to:
    - Wielofunkcyjna ssawka czyszcząco-piorąca z wielopołożeniowym adapterem do
    prania dywanów, mycia twardych podłóg, parkietów i okien

    czyli jedna ssawka zastępuje mi to co wymieniłem że nie ma ?

  • 2. Data: 2011-04-04 20:39:52
    Temat: Re: Który model odkurzacza piorącego Thomas ?
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-04-03 19:23, . pisze:
    > Są do wyboru 3 modele:

    Ale co, chcesz nam zareklamować ten produkt? Taki marketing szeptany?

    Agent

  • 3. Data: 2011-04-06 19:22:04
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Agent Orange" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Ale co, chcesz nam zareklamować ten produkt? Taki marketing szeptany?

    Jesteś z Pisu że taki podejrzliwy ?
    mam kasę i chciałem kupić dobry odkurzacz piorący, wybrałem ten ale są 3
    modele a ja mam w kuchni gres (a i do prania tapicerki w aucie potrzebuję) i
    jestem ciekaw czy da się to umyć i czy wybrać tańszy czy najdroższy model
    (wyposażenie).
    Dzwoniłem na infolinie i doradzili T2 SE. Za parę dni podzielę się opinią...

    Swoją drogą często pojawiają się wątki o piorących odkurzaczach, sam
    wertowałem fora i do końca nie wiedziałem co wybrać, myślałem o Karher,
    Elektrolux wodnik i innych, zobaczymy czy nie przepłaciłem

  • 4. Data: 2011-06-01 19:09:30
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Agent Orange" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2011-04-03 19:23, . pisze:

    Kupiłem i powiem tak...
    jeśli ktoś myśli na poważnie o praniu dywanów to lipa...
    dywan odświeży ale plamy trudniejsze do usunięcia pozostaną.
    Odkurzacz dobrze wykonany, fajnie się czyści, szybko jednak ubywa wody z
    koncentratem i często trzeba robić dolewki.
    Polecam dla osób mających samochody, siedzenia i tapicerkę odświeża a nawet
    myje ładnie, dywany i wykładziny już gorzej.
    Z podobnych odkurzaczy zdecydowanie polecam ale kupując ten czy tańszy
    sprzęt innego producenta efekt będzie podobny.