  • Data: 2014-09-18 12:04:14
    Temat: Re: Piec gazowy czy inny ??
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-18 11:58, w...@g...com pisze:

    > Aż tak bardzo tania nie jest, bo - jeżeli byś kupił pompę monoblok (czyli w jednym
    kawałku) - to musisz albo bufor dokupić, albo bawić się w wymienniki ciepła, albo
    cały układ grzewczy zalać glikolem ;)
    > A jak kupisz pompę split, to parę tys. więcej trzeba dołożyć względem monoblok.
    >
    > A przede wszystkim co komu znaczy tania :) mi 15 tys. oznacza drogą, 10tys. oznacza
    tanią. A jak czytam fora - to ludzie pakuję 25-30tys. i widocznie akceptują tą cenę.

    Nie bardzo się orientuję, jaki jest kompletny koszty pieca gazowego w
    takiej konfiguracji:

    Mam gaz w ulicy przy domu i nic więcej.
    Ile wydać trzeba na podłączenie tego gazu, instalację w kotłowni,
    dodatkową wentylację kotłowni i piec gazowy kondensacyjny dla małego
    domu rzędu 120 m2?

    --
    MN