  • Data: 2016-01-11 19:20:51
    Temat: Re: Piec gazowy - pytanko
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abracham wrote:

    > Jak myślicie warto zakładać piec gazowy ? Nie chce mi sie bawic w
    > dosypywanie wegla czy drewna, ale boje się że gaz może bardzo podrożeć :(

    A myślisz, że węgiel nie może podrożeć? ;-)
    Ja mam gaz już ze 20 lat, i nie żałuję.
    Piec węglowy też jeszcze mam, z czasów, gdy o gazie mozna było co najwyżej
    pomarzyć.
    Jak porównam cenę ton węgla, którym był opalany dom, z ceną gazu, który
    zużywam, to na jedno mi wychodzi, tyle, że gazu nie trzeba zwalać do
    piwnicy.

    J.

    www.kontestacja.com