eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Data: 2019-05-22 12:58:37
    Temat: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-05-22 o 11:53, Kżyho pisze:
    > W dniu 21.05.2019 o 13:54, Uzytkownik pisze:
    >> W dniu 2019-05-21 o 12:01, Kżyho pisze:
    >>> W dniu 18.05.2019 o 07:56, Marek pisze:
    >>>> On Sat, 18 May 2019 00:07:55 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:
    >>>>
    >>>>> Rozumiem, że żeby uzyskać 5-cio letnią gwarancję, to trzeba
    >>>>> dokonywać corocznych przeglądów. Ile pi*drzwi kosztuje taki przegląd?
    >>>>
    >>>> Przedstawiciel Thermagena powiedział, że w PL dają 7 letnią
    >>>> gwarancję (co ciekawe w Holandii na ten sam kocioł dająjest 15
    >>>> letnią) pod warunkiem, że co roku serwis z czyszczeniem kotła.
    >>>> Dobre pytanie jakie koszta tego serwisu.
    >>>
    >>> Ja w swoim Junkersie też miałem opcję przedłużenia gwarancji do 5
    >>> lat pod warunkiem corocznych przeglądów. Ale ostatecznie zrezygnowałem.
    >>> Bo taki "gwarancyjny" przegląd był droższy od dobre 200-300 zł od
    >>> tradycyjnego, który niczym się nie różnił oprócz tego, że dostawałeś
    >>> pieczątkę na przedłużenie gwarancji (tamte też w książkę przeglądów
    >>> wbijali, tylko gwarancja nie ulegała przedłużeniu).
    >>> A że kocioł uchodzi za mało awaryjny, sam serwisant po cichu mi
    >>> powiedział, że sam ma ten model u siebie w domu, bo jest BDB i że w
    >>> jego przypadku raczej bez sensu z tym przedłużaniem gwarancji, to go
    >>> posłuchałem i odpukać na razie bezproblemowo, a sporo kasy w
    >>> kieszeni zostało.
    >>>
    >>> Pzdr
    >>>
    >> No i to już wystarczy, aby "znielubieć" takiego producenta. Zagrywka
    >> poniżej pasa.
    >
    > Nie wiem do końca czy to zagrywka producenta czy tego akurat serwisu.
    > Nie mniej z kotła jestem zadowolony i nie mam powodów ogólnie, żeby
    > producenta znielubieć, bo póki co wszyscy znajomi zaskoczeni, że mam
    > takie niskie rachunki ;)
    >
    > Pzdr
    >
    A co mają rachunki do kotła?

    Obecnie wszystkie kotły są na podobnym poziomie technologicznym jeżeli
    chodzi o sprawność. Gorzej jest z trwałością i bezawaryjnością.

    Jeżeli chodzi o Junkersy to raczej należą do grupy tych mało awaryjnych,
    choć i im się zdarzają awarie, a poza tym nic takiego ich nie wyróżnia z
    tłumu. Na podobnym poziomie jest masa innych kotłów. Tańszych i
    droższych od Junkersa.

    Ale co się tyczy gwarancji - rozumiem, że warunkiem są coroczne
    przeglądy przez cały okres gwarancyjny. Tylko dlaczego niby przy
    przedłużonej gwarancji przeglądy mają być droższe? Tego kompletnie nie
    rozumiem. To jest takie jawne lecenie w prącia, coby zniechęcić ludzi do
    korzystania z tej przedłużonej gwarancji. Nie wspominając już, że jest
    to nieuczciwa konkurencja, ponieważ klient wybierając produkt dostaje
    tylko informację, że może przedłużyć gwarancję pod warunkiem corocznych,
    płatnych przeglądów, a o tym, że są one droższe dowiaduje się już po
    fakcie. Choćby tylko dlatego zwróciłbym się do producenta o przedłużenie
    gwarancji i oświadczenie na piśmie, że cena przeglądów nie ulega z tego
    powodu zmianie, a jak nie to niech sobie zabierają towar. Znam wiele
    innych firm (np. Ariston, który daje 8 lat gwarancji), które nie lecą
    sobie w chuja tak jak w przypadku Junkersa. A jeżeli to jest tylko i
    wyłącznie inwencja twórcza serwisanta wbrew wytycznym firmy Bosch to tym
    bardziej trzeba ich poinformować, że serwis leci w chuja i robi antyreklamę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1