  • Data: 2017-01-16 22:59:22
    Temat: Re: Piekno elektryki na budowie
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-16 o 10:47, s...@g...com pisze:
> [...]
    youtu.be

    > Obejrzalem i poczytalem watek.
    >
    > I chyba nikt nie zwrocil uwagi ze w miejscach gdzie te ciągi kabli idą to tynk może
    sie słabo trzymać.
    > No i może być widac te kable w związku z efektem "przeświecania" przy cienkich
    warstwach tynku.

    To nie jest przeświecenie, tynk nad kablem inaczej wchłania farbę niż
    obok, dla jasnych kolorów bez znaczenia ale kolory intensywne zachowują
    się ciekawie, w łazience mam niebiski i nad kablami jest rozjaśniony do
    białego, w drugiej łazience mam zielony i tam z koleii nad kablami jest
    ciemniej czyli ciemno zielony się zrobił :(

    --
    Pozdr

    Janusz_k