  • 21. Data: 2015-02-05 21:36:46
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:32, k...@g...com pisze:

    > Nie bój, dla swoich ludzi ciepłe kluchy na pewno dużo zrobiły.

    Szkoda że Kononowicz nie startuje. raz na niego głosowałem mógłbym i

    drugi raz. I żeby nie było niczego. Blondi ma fatalne nogi, jak jakaś
    anorektyczka.

    Ma normalne, anorektyczką to jest ta cała Rubik czy jak jej tam, jak
    widzę jej gębę to aż mi się niedobrze robi.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2015-02-05 21:37:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Mówimy o cenie gazu w rurze a nie na cpn-ie, on nie ma nic wspólnego z
    > gazem ziemnym.

    naprawdę?
    http://egesa.pl/gaz_ziemny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-02-05 21:41:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:37, masti pisze:

    > naprawdę?
    > http://egesa.pl/gaz_ziemny

    No dobrze niejasno się wyraziłem, gaz w rurze GZ50 to głównie metan +
    azot, gaz ziemny sprzedawany w butlach to mieszanina propanu i butanu,
    aby tym zasilić kuchnię czy piec trzeba wymieniać dysze, czyli różnica
    jest między nimi ogromna, teraz ok?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 24. Data: 2015-02-05 21:45:18
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 21:36:49 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > >
    > Ma normalne, anorektyczką to jest ta cała Rubik czy jak jej tam, jak
    > widzę jej gębę to aż mi się niedobrze robi.

    według mnie nie ma, ale o gustach się nie dyskutuje. Na czerwonych w życiu nie
    zagłosuję. Kukitz mógłby być kandydatem. Mój głos miałby pewny, pod warunkiem że
    Kononowicz by nie startował.

  • 25. Data: 2015-02-05 21:55:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > No dobrze niejasno się wyraziłem, gaz w rurze GZ50 to głównie metan +
    > azot,
    Skład gazu ziemnego typu E prezentuje się następująco:
    metan (CH4) - około 97,8 %
    etan, propan, butan - około 1%
    azot (N2) - około 1%
    dwutlenek węgla (CO2) i reszta składników - 0,2 %

    >gaz ziemny sprzedawany w butlach to mieszanina propanu i butanu,

    czy ty w ogóle masz jakiekolwiek pojęcie o czym piszesz?

  • 26. Data: 2015-02-05 22:01:11
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 21:55:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    napisał że propan-butan i gaz ziemny nie mają ze sobą nic wspólnego. I ma racje.
    Jedyną wspólną cechą użytkową jest to że obydwa się palą.

  • 27. Data: 2015-02-05 22:04:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > napisał że propan-butan i gaz ziemny nie mają ze sobą nic wspólnego. I ma racje.
    Jedyną wspólną cechą użytkową jest to że obydwa się palą.

    i widziałeś gaz ziemny w butlach domowych?

  • 28. Data: 2015-02-05 22:09:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:04:36 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie widziałem ale jako człowiek inteligentny wiem o co piszącemu chodziło. Ty jako
    grupowy przygłup z reguły nie kumasz o co chodzi.

  • 29. Data: 2015-02-05 22:12:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 22:04, masti pisze:

    I ma racje. Jedyną wspólną cechą użytkową jest to że obydwa się palą.

    > i widziałeś gaz ziemny w butlach domowych?

    Czepiasz się słówek, inaczej skroplony, teraz lepiej?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2015-02-05 22:32:27
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 17:50, janusz_k pisze:
    > Wkur..łem się, bo dostałem dzisiaj rachunek za gaz, zima marna
    > ale rachunek większy niż dwa lata temu gdy przez 3 tyg mroziło po -16st
    > wtedy zapłaciłem 1100zł, teraz dostałem na 1550zł za 2mies, i to nie
    > tylko ja taki dostałem, wczoraj gadałem ze znajomą i ona i jej znajomi
    > tez dostali rachunki dużo większe niż zwykle o tej porze zimy,
    > jaja jakieś, gazowania okrada nas w majestacie prawa

    A ja myślałem, że to tylko u mnie jest coś nie tak, czyli, że może
    posłużyli się np. jakimiś prognozami bo komuś nie chciało się licznika
    odczytać. Byłem przekonany, że to jakaś pomyłka. Licznika i cen jeszcze
    nie kontrolowałem. Przyszedł mi rachunek niewiele mniejszy niż w
    poprzednich latach z okresów największych mrozów. Dodatkowo w tym roku
    obniżyłem temperaturę. Wygląda to na jakiś niezły przekręt...

    Jan Drawski