    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Pięty pomidorowe - chyba eureka.
    Date: Wed, 11 Feb 2015 15:08:11 -0600

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:113yd0bv2b6h.1eijhgf6qo2k7$.dlg@40tude.net...
    > Czyli pogląd bez oglądu. Uhm.

    Mądrość kolektywna Cię krzywdzi?

    > Z (cukrem i z) WODĄ - w odpowiedzi na Twoje "mniej czy bardziej kwaśny".
    > Cukier tam owszem, był, ale tylko i wyłącznie towarzysząc WODZIE w kwestii
    > KWAŚNOŚCI (a nie ph) soku pomarańczowego i zmian jego właśności smakowych
    > (w zależności od plam na Słońcu i od wielkosci dziury ozonowej - czego Ty
    > absolutnie nie chwytasz) - bo to ów sok podałes jako kryterium
    > porównawcze:->

    Pogrążasz się jeszcze dalej, bo już ustaliliśmy że pH nie zmienia
    się również z dodatkiem/odparowaniem neutralnej przecież wody.

    > A se poobalam, a co.

    Z Krakowa pochodzisz? Gdzieś z Małopolski?

    > Szkoda słow...

    Dziwne że na przepychanki Ci nie szkoda a na te merytoryczne Ci szkoda.

    > Rośliny z brakami POKARMOWYMI/MINERALNYMI niekoniecznie giną,
    > niekoniecznie
    > usychają, zachowując turgor żyją, rosną - tylko NIEPRAWIDŁOWO. Ale za mało
    > wiesz o tym (a widać, że nawet prawie nic), żebym z Tobą dyskutowała
    > bardziej dokładnie.

    Nic nie szkodzi :-)

    > Mam tam MIĘKISZ SPICHRZOWY w jego korzeniach (jak zresztą u wszystkich
    > roślin, nie tylko u tych, u których okiem ignoranta widzisz ZGRUBIENIA
    > SPICHRZOWE jak u rzodkiewki czy buraka lub KORZENIE SPICHRZOWE jak
    > u ziemniaka).

    No popatrz... na biologii się też znasz??? Nie tylko na chemii?
    No brawo, trzeba do tej długiej listy talentów dopisać :-)

    Nadinterpretujesz.