  • 41. Data: 2015-02-12 18:25:46
    Temat: Re: Pięty pomidorowe - chyba eureka.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 18:39:22 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > A jak jego kartonowość wchodzi do wzoru na objętość?

    > Ustaliliśmy już ponad wszelką wątpliwość że jesteś niezwykłym geniuszem.
    > Nie musisz odpisywać dwa razy na ten sam post... wszystko jest jasne.
    >
    > A może... Hm...
    > Może 25-13 czyli 12 minut zajęło Ci sprawdzenie w encyklopedii
    > co to jest ten tajemniczy graniastosłup ? :-)

    19 lat uczyłam tego takich jak Ty.

  • 42. Data: 2015-02-12 19:53:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > 19 lat uczyłam tego takich jak Ty.

    I najlepsze że wiedząc to, i tak porównujesz siebie i to ile Ty
    pamiętasz ze szkoły z tym co pamięta przeciętny człowiek
    który jeden temat przerabiał w szkole jeden raz a nie 19 lat...

  • 43. Data: 2015-02-12 19:54:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > 100/100!

    Czy to jakiś "insider joke"? Bo nie jarzę ;-)

  • 44. Data: 2015-02-12 20:49:55
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Tak się zastanawiam jak wyjaśnić powstawanie piętek na pomidorach
    uprawianych bez stosowania do wysiewu nasion torfowych krążków pęczniejących
    (tych z siateczką wokoło)!
    Pozdrawiam dławiąco Ja...cki

  • 45. Data: 2015-02-12 20:54:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2015 12:53:32 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > pamiętasz ze szkoły z tym co pamięta przeciętny człowiek
    > który jeden temat przerabiał w szkole jeden raz a nie 19 lat...

    Własnie dlatego to JA uczyłam, że kiedy sama byłam uczona, to własnie MNIE
    ten jeden raz wystarczył.

  • 46. Data: 2015-02-12 21:35:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-12 o 19:54, Pszemol pisze:
    > "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Czy to jakiś "insider joke"? Bo nie jarzę ;-)

    Przyjdzie z czasem, ale jesteś już na dobrej drodze. ;)

    Ewa

  • 47. Data: 2015-02-12 21:36:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-12 o 20:49, Dirko pisze:
    > Hejka. Tak się zastanawiam jak wyjaśnić powstawanie piętek na
    > pomidorach uprawianych bez stosowania do wysiewu nasion torfowych
    > krążków pęczniejących (tych z siateczką wokoło)!

    To złej baby urok!
    Egzorcyzmy mogłyby tu pomóc.

    Ewa

  • 48. Data: 2015-02-12 21:42:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
    > Hejka. Tak się zastanawiam jak wyjaśnić powstawanie piętek na
    > pomidorach uprawianych bez stosowania do wysiewu nasion torfowych krążków
    > pęczniejących (tych z siateczką wokoło)!

    :-))

  • 49. Data: 2015-02-12 21:46:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Własnie dlatego to JA uczyłam, że kiedy sama byłam uczona, to własnie MNIE
    > ten jeden raz wystarczył.

    Nie wiesz czy wystarczył, bo nie testowałaś tego przecież tak jak inni
    skoro pracowałaś w szkole 19 lat i na okrągło nie mogłaś zapomnieć
    przerabiając w kółko to samo każdego roku... Czego tu nie rozumiesz?

  • 50. Data: 2015-02-13 21:26:33
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > :-))

    Hejka. Liczyłem, że nasza dyskusja przybierze bardziej naukowy
    charakter.
    Wracając do tematu, skoro pomidory szklarniowe uprawia się na sztucznych
    podłożach takich jak (najczęściej stosowana) wełna mineralna, wełna szklana,
    gąbka poliuretanowa, gąbka polifenolowa a korzenie pomidorów doskonale je
    przerastają to również nie powinny mieć problemu z delikatną siateczką.
    Pozdrawiam penetrująco Ja...cki