  • 1. Data: 2015-01-25 22:09:10
    Temat: Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
    Od: user <b...@d...com>

    Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
    Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
    jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

  • 2. Data: 2015-01-26 11:38:33
    Temat: Re: Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości

    > Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
    > Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
    > jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?
    Możemy.

  • 3. Data: 2015-01-26 13:54:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message
    > Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego
    > w Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
    > jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

    Jak sam widzisz po odpowiedzi Dirko, grupa ta jest pełna "dowcipasów"...

    Myślę że najlepiej zrobisz jak sam poszukasz wiarygodnych artykułów
    na temat uprawy agrestu/porzeczek i porównasz zdjęcia z tych artykułów
    ze swoimi roślinami aby zdiagnozować swój problem i wybrać leczenie:
    http://poradnikogrodniczy.pl/choroby-agrestu-i-porze
    czek.php
    http://www.wymarzonyogrod.pl/pielegnacja-ogrodu/ochr
    ona-roslin-szkodniki-i-choroby-roslin/agrest-choroby
    -i-szkodniki-agrestu,14_2258.html
    http://www.farmer.pl/produkcja-roslinna/inne-uprawy/
    zwalczamy-choroby-grzybowe-czarnej-porzeczki-i-agres
    tu,51736.html

    Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym znawcą ogrodnictwa, te trzy
    linki podaję Ci za wyszukiwarką google mimo to sądzę że tam znajdziesz
    więcej informacji na temat agrestu niż kiedykolwiek na tej grupie...

  • 4. Data: 2015-01-26 15:43:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > "user" <b...@d...com> wrote in message
    > Jak sam widzisz po odpowiedzi Dirko, grupa ta jest pełna "dowcipasów"...

    Hejka. Pomimo, że określenie dowcipas jest pejoratywne to wolę być
    dowcipasem niż jeleniem.

    > Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym znawcą ogrodnictwa, te trzy
    > linki podaję Ci za wyszukiwarką google mimo to sądzę że tam znajdziesz
    > więcej informacji na temat agrestu niż kiedykolwiek na tej grupie...
    Mało wiesz o tej grupie.
    Pozdrawiam niepoważnie Ja...cki

  • 5. Data: 2015-01-27 00:44:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
    > Mało wiesz o tej grupie.

    Oświeć mnie, miszczu :-)

  • 6. Data: 2015-01-28 11:24:35
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Oświeć mnie, miszczu :-)

    Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
    http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
    ,1.html
    Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

  • 7. Data: 2015-01-28 14:27:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message

    > Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
    > http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
    ,1.html

    Nie odwalaj dziadostwa tylko powiedz konkretie o co Ci chodziło...
    Czego takiego istotnego nie wiedziałem o tej grupie pisząc moją odpowiedź?

  • 8. Data: 2015-01-29 22:34:17
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-01-28 o 11:24, Dirko pisze:

    > Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
    > http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
    ,1.html
    > Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

    Skoro jest archiwum to po co w ogóle tu się udzielać skoro na wszystko
    jest odpowiedź w archiwum najlepiej od razu zgasić światło.

  • 9. Data: 2015-01-29 23:30:01
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-29 22:34, user pisze:

    ,1.html

    > Skoro jest archiwum to po co w ogóle tu się udzielać skoro na wszystko
    > jest odpowiedź w archiwum najlepiej od razu zgasić światło.

    Ale dzięki odpowiedzi na grupie wiesz, że takie informacje są w archiwum
    :-).

    Krycha.

  • 10. Data: 2015-01-31 20:54:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 22:09:10 +0100, user napisał(a):

    > Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
    > Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
    > jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

    W styczniu? Nie da rady, musisz poczekać i zastosować Spring-2015.
    :-))