  • 1. Data: 2015-01-02 16:13:13
    Temat: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przymierzam się do Skody Superb z automatyczną skrzynią. Dostępne są
    tylko skrzynie DGS dwusprzęgłowe. Co sądzicie o tej skrzyni? Więcej
    plusów, czy minusów?
    Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?
    pozdrawiam i Dosiego Roku 2015
    Jacek

  • 2. Data: 2015-01-02 16:32:55
    Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek ni z gruszki, ni z pietruszki napisał:

> [...]
    > plusów, czy minusów?
    > Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

    Moim zdaniem najważniejsze, by dobrze się zastanowić i nie dać się
    wpuścić w maliny.

    > pozdrawiam i Dosiego Roku 2015

    A to co innego. Do takich życzeń, to i ja się przyłączam.

    My, ogrodnicy, żyjemy właściwie dla przyszłości; jeśli kwitną nam
    róże, myślimy o tym, że w przyszłym roku zakwitną jeszcze lepiej, a
    że za jakieś dziesięć lat wyrośnie z tego świerczka drzewo -- gdyby
    tylko tych dziesięć lat było za mną! Chciałbym już widzieć jakie będą
    te brzózki za pięćdziesiąt lat. To właściwe, to najlepsze przed nami!
    Każdy następny rok doda nam wzrostu i piękna. Dzięki Bogu, że znowu
    będzie rok dalej.

    Zamiast samemu coś ględzić, posłużyłem się słowami Karela Čapka ("Rok
    Ogrodnika", wyd. pol. Warszawa 1986), co w jakimś tam stopniu nawiązuje
    do tematu pytania.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-01-02 16:33:23
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-01-02 16:13, Jacek się nawąchał Bog wie czego:
> [...]
    > plusów, czy minusów?
    > Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

    Bezwzględnie bierz tego Superba z automatem i oczywista oczywistość, że
    z silnikiem TDI. Ma to kolosalne znaczenie w momencie, gdy obsadzisz
    furę kwiatkami ;-)

  • 4. Data: 2015-01-02 23:49:43
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-01-02 o 16:13, Jacek pisze:
> [...]
    > plusów, czy minusów?
    > Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

    Wszystko zależy od tego, ile kobiałek truskawek wejdzie do bagażnika.
    Bierz tę z większym bagażnikiem, zawsze to na jednym kursie na plac
    będzie większy zarobek :)

    Pozdrawiam,
    MW