  • 1. Data: 2014-12-24 15:46:26
    Temat: Gwiazdka ode mnie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

  • 2. Data: 2014-12-25 22:20:39
    Temat: Re: Gwiazdka ode mnie
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Wszystkiego najlepszego Ogrodowiczom!

    Ania

  • 3. Data: 2014-12-26 21:12:07
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Dec 2014 13:20:39 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

    > Wszystkiego najlepszego Ogrodowiczom!

    Śpią już snem zimowym ;-)
    Wszystkiego najlepszego Czuwającym - tu i nad swymi ogrodami :-)

  • 4. Data: 2015-01-03 22:02:35
    Od: h...@g...com

    Zgubiłem się na lata ale traf chce ze wróciłem. Witajcie przyjaciele, znajomi i ci
    którzy mnie nie znacie. Serdeczności na 2015 rok Wam wszystkim

  • 5. Data: 2015-01-03 22:06:27
    Od: h...@g...com

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 22:02:36 UTC+1 użytkownik h...@g...com napisał:
    > Zgubiłem się na lata ale traf chce ze wróciłem. Witajcie przyjaciele, znajomi i ci
    którzy mnie nie znacie. Serdeczności na 2015 rok Wam wszystkim
    Dziadek

  • 6. Data: 2015-01-03 23:12:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <h...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    >Zgubiłem się na lata ale traf chce ze wróciłem.
    > Witajcie przyjaciele, znajomi i ci którzy mnie nie znacie.
    > Serdeczności na 2015 rok Wam wszystkim
    > Dziadek

    Witam jako ten który Cię nie zna ;-)
    I dziękuję za życzenia - wzajemnie serdeczności życzę!

  • 7. Data: 2015-01-03 23:16:57
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Zgubiłem się na lata ale traf chce ze wróciłem. Witajcie przyjaciele,
    > znajomi i ci którzy mnie nie znacie.

    Witaj Henryku! Kopę lat.

    > Serdeczności na 2015 rok Wam wszystkim

    Na wzajem.

  • 8. Data: 2015-01-04 10:12:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.01.2015 23:16, Dirko pisze:

    > Na wzajem.
    >
    > Deklinacja jest jednak na tyle skomplikowana (szczególnie dla obcokrajowców),
    > że pozwala czasami się pośmiać.

    Jak widać, podobnie skomplikowana jest ortografia dla krajowców.
    Ale czytającym już do śmiechu nie jest.

  • 9. Data: 2015-01-04 10:56:01
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Hejka. O, cholera! Teraz nikt mi nie uwierzy, że wcześniej sprawdzałem w
    SJN. Mam nauczkę, żeby w razie wątpliwości robić to dokładnie.

    A czemu? Przecież śmiech to zdrowie.

    Pozdrawiam wesoło Ja...cki

  • 10. Data: 2015-01-04 22:20:50
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-03 22:06, h...@g...com pisze:
    którzy mnie nie znacie. Serdeczności na 2015 rok Wam wszystkim
    > Dziadek

    No, teraz to wiadomo kto zaś.
    Pamiętam i witam.

    Krycha.